וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת ההתאחדות אישרה: חילוף רביעי במשחקים שייכנסו להארכה

במהלך ישיבה, ההנהלה אישרה פה אחד חילוף רביעי במפעלים השונים החל מעונת המשחקים הקרובה. גם תקנון איגוד השופטים אושר פה אחד. המנכ"ל יריב טפר: "ביצענו מספר תיקונים"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

הנהלת ההתאחדות לכדורגל ערכה היום (חמישי) ישיבה במהלכה אישרה פה אחד חילוף רביעי במשחקי בוגרים אשר ייכנסו להארכה במפעלים השונים. החוק ייכנס לתוקף החל מעונת המשחקים הקרובה, ובעקבות הכנסתו המוצלחת במשחקי המונדיאל הוא גם יחול בעונה הקרובה במפעלי אופ"א ובמספר ליגות אירופאיות בכירות.

הישיבה נפתחה בדרבי הספרד יו"ר ההתאחדות, עופר עיני, על חבר ההנהלה אריה זייף ז"ל, שהלך לעולמו השבוע. חברי וחברות ההנהלה עמדו דקה דומייה לזכר זייף ז"ל וציינו כי יחפשו את הדרכים הראויות להנציחו.

בנוסף, תקנון איגוד השופטים אושר פה אחד. מנכ"ל האיגוד, יריב טפר, סקר את שינויי התקנון השונים וציין כי: "במהלך השנה האחרונה מתנהל מו"מ על הסכם קיבוצי עם ההסתדרות הלאומית המייצגת את השופטים. לבקשת ההסתדרות העברנו אל נציגיה את ההמלצות לתיקון כדי לשמוע את הערותיהם לתיקוני התקנון, ככל שאלה נגעו ליחסי העבודה, וביצענו מספר תיקונים שהוצעו ברוח ההסכמים עם ההסתדרות הלאומית".

ההצעה לקיום משחק מכריע אחד (במקום שניים הנהוגים כרגע) בין הקבוצה שסיימה במקום ה-14 בליגה הלאומית לבין המנצחת בפלייאוף ליגה א', לא זכתה לרוב הנדרש של שני שליש מבין הנוכחים הרשאים להצביע.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מכבי תל אביב חזרה להתאמן, פרדראג ראיקוביץ' הצטרף לחבריו
יעקב שחר: "חרטנו על דגלנו להיות מועדון מוביל. זה ב-DNA שלנו"

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל עופר עיני, המנכ"ל רותם קמר, הדובר שלומי ברזל. קובי אליהו
עופר עיני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully