וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאנה ויסמן זכתה באליפות ישראל גם ב-200 מטר וקבעה שיא אישי

5.7.2018 / 20:41

יממה אחרי ששברה את שיא ישראל ב-100 מטר, עצרה בת ה-19 את השעון על 23.78 שניות במרחק הכפול ובכתה מהתרגשות: "בקושי ישנתי בלילה". אליסון פליקס התחרתה במירוץ השליחות

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אליפות ישראל תינעל היום (חמישי) עם יום התחרויות השני. דיאנה ויסמן, שקבעה אתמול שיא ישראל ושברה את שיא בן ה-46 של אסתר רוט שחמורוב ב-100 מטר, הצליחה לזכות היום במקום הראשון גם ב-200 מטר. ויסמן בת ה-19 עצרה את השעון על 23.78 שניות ושברה את השיא האישי שלה שעמד לפני כן על 24.16. אולגה לנסקי הגיעה שנייה בזמן של 24.36.

ויסמן אמרה אחרי הריצה: "ידעתי שאני צריכה לשמור על ריכוז גם היום. התחרויות לא נגמרו אתמול. עשיתי את כל ההעברת השיחות למישהו אחר. ישנתי אולי ארבע שעות, ההתרגשות בשיאה. הייתי בהלם מהתוצאה שקבעתי. מרוב ההתרגשות היום יצא לי כבר בכי בסיום. הטלפונים לא הפסיקו כל הלילה וכל היום. יכול להיות שיכולתי לעשות תוצאה טובה יותר ב-200. החלום שלי הוא שיבוא יותר קהל, שכל האצטדיון יהיה קהל ולא יהיו קרחות. שיבואו ילדים שאוהבים אותו ורוצים להיות כמוני, לשבור את השיא הזה".

עוד בנושא:
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
דיאנה ויסמן שברה את שיא ישראל ב-100 מטר של אסתר רוט שחמורוב

דיאנה ויסמן אצנית ישראלית. יוסי ציפקיס
ויסמן התרגשה מאוד בסיום/יוסי ציפקיס

בקפיצה לרוחק תום יעקובוב ואבירם שוורצברד סיימו עם התוצאה הטובה ביותר, כשכל אחד מהם עובר 7.13 מטר. בריצה ל-200 מטר גברים הצליח אמרי פרסיאדו לזכות כשעצר את השעון על 21.27 שניות, דונלד סנפורד הגיע שני בזמן של 21.32. המקצה החזק של סנפורד הוא כמובן ב-400 מטר, שם זכה בקלות אתמול. דימה קרויטר זכה בקפיצה לגובה כשעבר גובה של 2.12 מטר, צור ליברמן עבר את גובה דומה, אבל הסתפק במקום השני.

האמריקאית האגדית אליסון פליקס, שזכתה בשש מדליות זהב אולימפיות ועוד שלוש מכסף, התחרתה במירוץ שליחות ואמרה: "הרגשתי טוב מאוד להיות פה, אז רציתי לחזור. היה כיף היום, לרוץ בשליחות זה תמיד כיף. בשבילי הכי חשוב זה להישאר בריאה השנה, אני לא אלך למקומות שאני בדרך כלל לא מתחרה בהם. אני מקווה מאוד להשתתף באליפות העולם הבאה והחלום שלי הוא כמובן טוקיו 2020".

עוד באותו נושא

שחמורוב: "מאושרת בשביל דיאנה, ירד מגבי משא כבד"

לכתבה המלאה
חנה קנייזבה מיננקו קופצת משולשת ישראלית. יוסי ציפקיס
קנייזבה מיננקו/יוסי ציפקיס
אליסון פליקס אצנית אמריקאית עם דיאנה ויסמן. יוסי ציפקיס
דיאנה ויסמן זכתה לפגישה עם כוכבת ענקית/יוסי ציפקיס
אליסון פליקס אצנית אמריקאית עם אולגה לנסקי אצנית ישראלית. יוסי ציפקיס
לנסקי קיבלה חתימה/יוסי ציפקיס
אליסון פליקס אצנית אמריקאית. יוסי ציפקיס
פליקס הצטלמה עם הדור הצעיר/יוסי ציפקיס
אליסון פליקס אצנית אמריקאית. יוסי ציפקיס
פליקס בפעולה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully