וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב הגישה הצעה לרכז האמריקאי בריאן רוברטס

הרכז (32, 1.88 מ') שהחל את הקריירה האירופית שלו בגלבוע/גליל ומאז עבר גם ב-NBA שוחרר לאחרונה מאולימפיאקוס, ומחוזר גם על ידי מלאגה וז'לגיריס. קלע אשתקד 6.9 נקודות למשחק ביורוליג

ברני ארדוב

מכבי תל אביב ממשיכה בניסיונותיה לצרף את סקוטי ווילבקין המצוין מדרושאפקה, אולם באירופה ממשיכים להעלות שמות נוספים בהקשר של האלופה הישראלית. על פי "יורוהופס", הצהובים כבר הגישו הצעה לבריאן רוברטס, ששוחרר לאחרונה מאולימפיאקוס. על פי אותו דיווח, אחרי הרכז האמריקאי מחזרות גם מלאגה, שגם כן הגישה לו הצעה, וז'לגיריס קובנה.

רוברטס (32, 1.88 מ'), בוגר מכללת דייטון, זכור לחובבי הכדורסל הישראלי מעונת 2008/09 - העונה הראשונה שלו בכדורסל האירופי, אותה העביר בהפועל גלבוע/גליל. לאחר מכן המשיך לשנים מוצלחות מאוד בבאמברג, שסידרו לו חוזים ב-NBA - תחילה בניו אורלינס (2012-2014) ולאחר מכן בשארלוט (2014-2016), פורטלנד (2016) ושוב שארלוט (2016-2017).

בקיץ שעבר חתם לשנתיים באולימפיאקוס תמורת 4 מיליון דולר, אולם לפני מספר שבועות החליטה קבוצתו החדשה של דיוויד בלאט לנצל את האופציה ולהשתחרר מהשחקן. אשתקד קלע 6.9 נקודות למשחק במסגרת היורוליג. את מקומו באולימפיאקוס כבר תפס נייג'ל וויליאמס-גוס, שהצטיין בעונה שעברה בפרטיזן בלגרד.

בקבוצה כבר סיכמו את רוב הפרטים עם סקוטי ווילבקין, והודעה רשמית על חתימה צפויה בקרוב. מכבי תל אביב תשלם לדרושאפקה פיצוי של מיליון דולר עבורו.

עוד בנושא:

דיווח: "לווילבקין יש הסכם לשנתיים עם אנאדולו אפס"
נייג'ל וויליאמס-גוס על סף סיכום באולימפיאקוס, סוני ווימס לברצלונה?
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

שחקן אולימפיאקוס בריאן רוברטס מול שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון. ברני ארדוב
פגש את הצהובים אשתקד. רוברטס מול קול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully