וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: גם קרוליין ווזניאקי הודחה, רוג'ר פדרר בסיבוב השלישי

הדנית, השנייה בעולם, חזרה מ-5:2 במערכה השלישית והצילה ארבע נקודות משחק רק כדי להפסיד 6:4, 1:6, 7:5 למקארובה. פדרר ניצח 4:6, 4:6, 1:6 את לאצקו. פוי הודח במפתיע

דניס נובאק טניסאי אוסטרי. רויטרס
אחראי להפתעה גדולה. נובאק/רויטרס

הסיבוב השני בווימבלדון יצא היום (רביעי) לדרך כשבמוקד עומדים שני הפינליסטים מהשנה שעברה - רוג'ר פדרר, מארין צ'יליץ' - ועוד רבים וטובים אחרים, בעוד אצל הנשים סרינה וויליאמס תחזור אל המגרש המרכזי, גם קרוליין ווזניאקי ו-ונוס וויליאמס ישחקו ובמוקד יעמוד המפגש המסקרן בין ויקטוריה אזרנקה לקרולינה פלישקובה (שידורים בערוצי ספורט 5 השונים).

מילוש ראוניץ' טניסאי קנדי. רויטרס
35 אייסים. ראוניץ'/רויטרס

גברים

אלוף ווימבלדון המכהן והמדורג שני בעולם וראשון בטורניר רוג'ר פדרר לא ממש התקשה מול לוקאש לאצקו הסלובקי (73 בעולם). השוויצרי נזקק לשעה ועוד 29 דקות בלבד על מנת לנצח 4:6, 4:6, 1:6 תוך שהוא מגיש 16 אייסים וחובט 47 ווינרים לעומת 11 טעויות לא מחויבות בלבד.

מארין צ'יליץ' הפסיד בשנה שעברה לרוג'ר פדרר בגמר די אומלל אחרי שסבל מיבלות ברגל. השנה המדורג שלישי בטורניר רוצה ללכת עד לזכייה בתואר וכדי להמשיך לחלום הוא יצטרך לעבור את גידו פז'ה הארגנטינאי (82) במשחק שינעל את היום במגרש מספר אחת.

מילוש ראוניץ' (13 בטורניר, 32 בעולם) אוהב מאוד את הדשא ורשם בעבר את הישג השיא שלו בטורניר גרנד סלאם בווימבלדון כשהגיע עד לגמר ב-2016. עד כה 2018 הייתה שנה בה לא הצליח לרשום הישגים משמעותיים אחרי ששב מפציעה, אבל אולי בווימבלדון הדברים ישתנו מבחינתו אחרי שעלה לסיבוב השלישי עם 6:7 (4), 6:7 (4), 6:7 (4) נגד ג'ון מילמן האוסטרלי (56 בעולם). ראוניץ' הפגיז 35 אייסים לאורך המשחק.

מי שהצליח לרשום הפתעה עצומה היה דניס נובאק האוסטרי, שמדורג 171 בעולם. נובאק בן ה-24, שהצליח להיכנס להגרלה הראשית בטורניר גרנד סלאם בסך הכול בפעם השנייה בחייו אחרי שבתחילת השנה נכנס גם לאוסטרליה, הצליח לרשום כמובן את הישג השיא שלו בגרנד סלאם כשעלה לסיבוב השלישי במפתיע עם 4:6, 2:6, 7:6 (8), 6:3, 2:6 מול לוקא פוי הצרפתי המאכזב, שמדורג 19 בעולם.

משחקים נוספים:
קווין אנדרסון (8, דרא"פ) - אנדראס ספי (איטליה)
ג'ון איזנר (9, ארה"ב) - רובן במלמנס (בלגיה)
סם קוורי (17, ארה"ב) - סרגיי סטחובסקי (אוקראינה) 6:7 (4), 3:6, 3:6
אדריאן מנארינו (22, צרפת) - ריאן הריסון (ארה"ב) 5:7, 5:7, 6:7 (4)
פיליפ קולשרייבר (25, גרמניה) - ז'יל מולר (לוקסמבורג)
סטפנוס ציציפאס (31, יוון) - ג'ארד דונלדסון (ארה"ב)
גאל מונפיס (צרפת) - פאולו לורנצי (איטליה)
סטן ואוורינקה (שוויץ) - תומאס פביאנו (איטליה)

עוד באותו נושא

אלכסנדרה ססנוביץ': "אבא שלי לקח אותי בדמעות ואמר: 'סשה הולכים לטניס'"

לכתבה המלאה
רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
לא ממש התקשה. פדרר/רויטרס

נשים

קרולינה פלישקובה, המדורגת שמינית בעולם, לא ממש התקשתה מול ויקטוריה אזרנקה (87), שהגיעה בעבר פעמיים לגמר באול אינגלנד קלאב. הצ'כית, שמדורגת שביעית בטורניר, נזקקה לשעה ועוד 14 דקות בלבד במגרש המרכזי כדי לנצח 3:6, 3:6 את אזרנקה, שחותמת עונה אירופית לא מוצלחת בכלל אחרי שהודחה כבר בסיבוב הראשון מרולאן גארוס, והיא תקווה להצליח יותר בעונת המשטחים הקשים בצפון אמריקה, אליה ממשיכים מכאן. זו הפעם הראשונה שפלישקובה מצליחה לעלות לסיבוב השלישי בווימבלדון.

מעריציה הרבים של סרינה וויליאמס יכולים להיות מרוצים אחרי ההופעה שלה. האמריקאית, אלופת הטורניר שבע פעמים בעבר ומי שזכתה לדירוג 25 כיוון שהתחשבו בה לאחר חזרה מחופשת לידה, נראתה טוב בסיבוב השני וניצחה 1:6, 4:6 את ויקטוריה טומובה הבולגרייה (135 בעולם), שעשתה את הדרך הארוכה מהמוקדמות.

מדורגת בכירה נוספת שסיימה את דרכה מוקדם במיוחד היא קרוליין ווזניאקי. אלופת אוסטרליה והמדורגת שנייה בעולם הצליחה לחזור מפיגור 5:2 ולהציל ארבע נקודות משחק במערכה השלישית מול קטיה מקארובה המנוסה (35 בעולם), אבל בסופו של דבר נכנעה וסיימה את דרכה עם הפסד 6:4, 1:6, 7:5 מול הרוסייה. ווימבלדון תמיד היה הגרנד סלאם החלש ביותר של ווזניאקי והיחיד בו לא הצליחה לעבור את שמינית הגמר וגם ב-2018 לא יהיה שינוי במובן הזה. במהלך המשחק, אגב, היו המון חרקים וג'וקים במגרש. ווזניאקי התלוננה וגם קיבלה ספריי כדי לרסס את עצמה ואת הדשא, אבל גם זה לא עזר לה.

משחקים נוספים:
ונוס וויליאמס (9, ארה"ב) - אלכסנדרה דולגרו (רומניה) 6:4, 0:6, 1:6
מדיסון קיז (10, ארה"ב) - לוקסיקה קומקום (תאילנד) 4:6, 3:6
יוליה גרגס (13, גרמניה) - ורה לאפקו (בלארוס) 2:6, 6:3, 2:6
קיקי ברטנס (20, הולנד) - אנה בלינקובה (רוסיה) 4:6, 0:6
ברבורה סטריצובה (23, צ'כיה) - לסיה צורנקו (אוקראינה)
מיכאלה בוזארנסקו (29, רומניה) - קייטי סוואן (בריטניה) 0:6, 3:6
אגניישקה רדוואנסקה (32, פולין) - לוסי ספארובה (צ'כיה) 7:5, 6:4

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה בטורניר ווימבלדון. רויטרס
בלם ברצלונה ונבחרת ספרד ג'רארד פיקה בא לצפות בטניס/רויטרס
קרוליין ווזניאקי טניסאית דנית עם חרק על הכובע שלה. רויטרס
החרקים גם עלו על הכובע של ווזניאקי/רויטרס
סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
סרינה נראתה טוב/רויטרס
אלכסיס אוהניאן בעלה של סרינה וויליאמס. רויטרס
בעלה של סרינה, אלכסיס אוהניאן, הגיע לתמוך/רויטרס
קרולינה פלישקובה טניסאית צ'כית. רויטרס
קרולינה פלישקובה עלתה לראשונה לסיבוב השלישי בווימבלדון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully