וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט נמלט מבניין בוער: "ראיתי את העשן ויצאתי החוצה"

שריפה פרצה בבית הדירות החדיש בו מתגורר המאמן הישראלי בצפון מערב לונדון: "דיברתי עם הבן שלי ואז ראיתי הרבה עשן מהמרפסת, הרגשתי את החום. הכול בסדר עם האנשים, לא עם הבניין"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בניין הדירות בו מתגורר אברהם גרנט, בהריטייג' ליין בצפון מערב לונדון, עלה באש היום (שלישי) בזמן שהמאמן הישראלי שהה בדירתו בקומה השביעית. יותר מ-50 כבאים הגיעו כדי לכבות את השריפה בבית הדירות החדש ואחרי כשעה הם השתלטו על האש וכולם חולצו בריאים ושלמים.

המאמן הישראלי אמר ל"טוקספורט" לאחר האירוע: "דיברתי עם הבן שלי ואז ראיתי הרבה עשן מהמרפסת. העשן היה רב, אז ברחתי החוצה. הרגשתי את החום וראיתי את העשן, היו הרבה מים ומעט להבות. דפקתי על כמה דלתות כדי להזהיר אנשים, אבל אף אחד לא ענה. עכשיו אני רואה את השכן שלי כאן ואני חושב שהכול בסדר - מבחינת האנשים, לא הבניין".

עוד בנושא:
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
העברות בעולם: סוכמה עסקת ריאד מחרז למנצ'סטר סיטי

אברהם גרנט. GettyImages
העיקר שהכול בסדר. אברהם גרנט/GettyImages

גרנט בן ה-63 הגיע לאנגליה ב-2006 כמנהל הטכני של פורטסמות'. בהמשך קיבל תפקיד דומה בצ'לסי ולאחר מכן מונה על ידי רומן אברמוביץ' למאמן הקבוצה, איתה הגיע לגמר ליגת האלופות ב-2008 וסיים את תפקידו בחודש מאי. כשנה וחצי לאחר מכן מונה למאמן פורטסמות', ירד איתה לליגת המשנה וכך גם עם ווסטהאם. מאז 2011 לא שב גרנט לאמן באנגליה, אלא עבד בפרטיזן בלגרד, נבחרת גאנה ונורת'איסט יונייטד ההודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully