וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט יכול לנשום לרווחה: ואסיליס ספאנוליס נשאר באולימפיאקוס

האדומים חששו שמא הכוכב יעזוב, נוכח העניין שגילתה בו אנאדולו אפס, אולם הרכז הוותיק חתם לעונה נוספת. רודי פרננדס האריך את חוזהו בריאל מדריד, אלכסי שבד ינסה לשוב ל-NBA

צילום מסך

מאז חתם באולימפיאקוס, הדאגה העיקרית של דיוויד בלאט היתה קשורה בעתידו של הכוכב הגדול, הסמל הגדול, הלב של המועדון: ואסיליס ספאונליס. ביוון נטען כי הרכז הוותיק עשוי לעזוב ונמצא על הכוונת של אנאדולו אפס, אולם הערב (שני) דווח כי ספאנוליס חתם על חוזה לעונה נוספת, ויישאר במועדון עד קיץ 2019.

על פי דיווחים, הפגישה בין הרכז הנהדר וראשי המועדון ארכה כשלוש שעות וחצי, ובסופו של דבר הוחלט על חוזה לעונה אחת ולא לשתיים. ספאנוליס הצטרף לאולימפיאקוס בקיץ 2010, כשצורף מהיריבה השנואה פנאתינייקוס, והוליך את האדומים מפיראוס לזכיות בלתי נשכחות ביורוליג ב-2012 ו-2013.

* שחקן נוסף שיישאר בקבוצתו הנוכחית הוא רודי פרננדס. הגארד האריך את חוזהו בריאל מדריד, וישחק בבלאנקוס עד תום עונת 2019/20.

* מי שעשוי לעזוב את הכדורסל האירופי הוא אלכסיי שבד, שהבהיר לראשי חימקי מוסקבה כי ינסה לשוב ל-NBA. לסקורר הרוסי יש סעיף יציאה בחוזהו, לאחר ששיחק בעבר במינסוטה, פילדלפיה, יוסטון וניו יורק.

עוד בנושא:

לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ניק קלאתיס יישאר בפנאתינייקוס, קייל קיוריק בדרך לברצלונה
ועד אובדי הנמל: דיוויד בלאט נקרא לחולל מהפכה באולימפיאקוס. איך זה ייראה?

דיוויד בלאט עם ואסיליס ספאנוליס. Action Images,
ביחד בעונה הבאה. בלאט וספאנוליס/Action Images

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully