וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף מוחלט: מהומת אלוהים במשחק בין אוסטרליה והפיליפינים

הבומרס הוליכו ב-31 הפרש לקראת סוף הרבע השלישי, אלא שאז החלה קטטת ענק בסיומה הורחקו לא פחות מ-13 שחקנים. הפיליפינים המשיכו לשחק עם שלושה בלבד, לפני שהמשחק הופסק. צפו בסרטונים

צילום מסך

על פניו, המפגש בין אוסטרליה והפיליפינים היה אמור להיות עוד משחק במוקדמות אליפות העולם, אלא שכנגד כל הסבר הגיוני, הוא הוליד את אחת הקטטות הגדולות שאי פעם ראינו.

הכל התחיל ארבע דקות לסיום הרבע השלישי, כשאוסטרליה הוליכה בבטחה 48:79, אלא שאז דחף שחקן הפיליפינים ג'יי אר פוגוי את יריבו ניית'ן סובי לפרקט, ומשם התפתחה מהומת אלוהים, בה לקח חלק גם שחקן וושינגטון לשעבר אנדריי בלאץ', ובסיומה הורחקו 13 (13!) שחקנים משתי הנבחרות - תשעה מהפיליפינים, ארבעה מאוסטרליה. אחד מהם היה ת'ון מייקר, שחקנה של מילווקי באקס, שניסה להנחית על אחד מיריביו בעיטת קרטה.

עוד בנושא:

לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
איינארס בגאצקיס מונה למאמן באמברג, ז'ופרה לוברן חתם בפנרבחצ'ה
ניק קלאתיס יישאר בפנאתינייקוס, קייל קיוריק בדרך לברצלונה
ועד אובדי הנמל: דיוויד בלאט נקרא לחולל מהפכה באולימפיאקוס. איך זה ייראה?

המהומה התפרשה למרכז הפרקט, ואז יצאה מחוץ לתחומיו. השופטים ניסו להפריד בין הצדדים אך לא ממש הצליחו. שני הספסלים מיהרו להצטרף לקטטה, ובשלב מסוים גם כיסאות נזרקו על שחקני הבומרס. כל זאת לא מנע משחקני הפיליפינים להצטלם לסלפי, משום מה.

"אני מבקש מכולם להירגע", אמר הכרוז באולם בבולקאן. "לא רצינו שהדבר הזה יקרה, אנחנו מארחים את המשחק וזה כדורסל, אנא תכבדו את המשחק ותדאגו שכל האוהדים יישארו בריאים ושלמים".

המשחק חודש על אף שלפיליפינים נותרו שלושה שחקנים בלבד, אך הופסק סופית לפני סיומו, לקראת תום הרבע השלישי, כששני שחקנים מהקבוצה המובסת יצאו בחמש עבירות, הפיליפינים נותרו עם שחקן אחד בלבד ולוח התוצאות הראה על 53:89 לאוסטרליה. הבומרס, אגב, כבר העפילו לסיבוב המוקדמות הבא.

"בעקבות המהומה שהתפתחה, פיב"א תפתח בדיוניים משמעתיים כנגד שתי הנבחרות", נמסר מגוף הכדורסל העולמי. "ההחלטה תתקבל בימים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully