וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בני סכנין הופתעו: אף אחד לא הודיע להם על תחילת האימונים

2.7.2018 / 9:07

השחקנים גילו שההנהלה הוציאה הודעה רשמית לכלי התקשורת לפיה ביום שלישי יתקיים אימון הפתיחה של הקבוצה, אחד השחקנים תהה: "אם כבר יודעים והוחלט, אז למה לא להודיע לנו?"

צילום מסך

שחקני בני סכנין הופתעו אמש (ראשון) לגלות שהנהלת המועדון הוציאה הודעה רשמית לכלי התקשורת לפיה ביום שלישי יתקיים אימון הפתיחה של הקבוצה, וזאת מבלי שהם קיבלו שום הודעה בנוגע לכך. במהלך הערב לא מעט שחקנים יצרו קשר עם חבריהם כדי להבין האם הם יוצאים מן הכלל או שמא אף שחקן לא קיבל הודעה, ומהר מאוד התבהרה התמונה שאכן כל השחקנים עדיין לא קיבלו הודעה על מועד פתיחת האימונים. "אם כבר יודעים והוחלט, אז למה לא להודיע לנו?", תהה אחד השחקנים. "כבר שבוע וחצי שאנחנו קוראים בתקשורת שהאימון יהיה ביום שלישי. אף אחד לא חשב ששחקנים צריכים לדעת על זה?".

בהנהלה כמובן יעדכנו היום את השחקנים ומחר יתקיים אימון הבכורה. השאיפה היא לסכם היום עם רן קוז'וק כעוזר מאמן ובנוסף לסגור את זהות מאמן הכושר. מוחמד זבידאת ישב עם הנהלת הקבוצה והבין שישמש בעונה הבאה כשחקן מחליף. הדבר שגרם לו להודיע לראשי הקבוצה על פרידה והוא צפוי לעזוב לקבוצה אחרת כשהפועל איכסל מעוניינת בו מאוד.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
גורג' אקפביו סיכם בבני סכנין, קלאודמיר קיבל הצעה
מכבי נתניה עוקבת אחרי ההתפתחויות בין בני סכנין לפיראס מוגרבי

מוחמד זבידאת, בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
צפוי לעזוב. מוחמד זבידאת/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully