וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלי אוחנה לא צפוי לקבל החלטות בימים הקרובים

1.7.2018 / 16:18

מחזיק זכויות הניהול במועדון הירושלמי יערוך סבב התייעצויות לפני שיחליט כיצד לפעול. הקשר אריק סאבו נשאר בשלב זה בקבוצה. אוחנה החליט שלא למכור את מרסל הייסטר בסכום נמוך

מערכת וואלה!

אלי אוחנה שהה עם בית"ר ירושלים בסוף השבוע בהונגריה בעיקר בכדי להראות נוכחות. אי הוודאות, ההתנתקות הזמנית של אלי טביב והשחקנים הבכירים ששומעים כל יום על מכירתם למועדון אחר, חייבו אותו להגיע ולשוחח עימם. אוחנה שוחח גם עם המאמן גיא לוזון, שלמרות האופטימיות, מכירה של שחקן בכיר או שניים עלולה לשבור גם אותו.

בשלב זה אוחנה לא יעשה דבר פרט ללהתייעץ עם עורך דינו ומקורביו. למחזיק זכויות הניהול יש הצעות על עידן ורד, יקוב סילבסטר ומרסל הייסטר. הפועל באר שבע לא משדרת כי היא רוצה את אריק סאבו ונכון לרגע זה, גם אם בית"ר לא תעביר לפאוק סלוניקי את הכסף, לשחקן יש חוזה לשנתיים הקרובות בבית"ר והוא יישאר במועדון כאשר פאוק תדרוש מבית"ר את הכסף ואם הוא לא יגיע אולי גם תגיש תביעה.

עוד בנושא:

לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מקורבי אלי אוחנה: "טביב טמן לו מלכודת שאי אפשר לצאת ממנה טוב"
דויד בויסן נגד אלי טביב: "תמכור מה שאתה לא מוכר, רק תתרחק מכדורגל"

מרסל הייסטר, בית"ר ירושלים חוגג. ברני ארדוב
אמורות להתקבל עליו הצעות מאירופה. מרסל הייסטר/ברני ארדוב

פרט למרסל הייסטר, שלא רוצה להישאר ומסרב להגיע, אוחנה לא ינהל בשלב זה משא ומתן על אף שחקן. על הייסטר אמורות להתקבל השבוע מספר הצעות מאירופה כאשר בבית"ר לא מתכוונים לשחררו עבור הצעה של 150-250 אלף יורו אלא רק עבור סכום גבוה בהרבה.

המהלך שעשה אלי טביב הכניס את המועדון לסיטואציה קשה, אך על פי גורמים המעורים בפרטים וניסו לתווך בין השניים, טביב יחזור בקרוב מאוד. אחד מהם אמר: "טביב חושב שהוא יכניס את אוחנה למצוקה, הוא יתפטר והוא יוכל לחזור. בסופו של יום לא כולם טיפשים, זה העסק של טביב ואם לא יהיה כסף אז גם אם אוחנה או טביב לא יעשו את זה הבקרה תעשה את זה ותמכור שחקנים. בית"ר תפתח עונה עם סגל שלא יכול לשרוד והעסק שהוא דורש עליו יותר מ-40 מיליון שקלים יתמוטט. הציעו לטביב כבר 20 מיליון והוא לא מכר, אז הוא ייתן לעסק להתפרק? כסף זה הדבר היחיד שמעניין אותו בכל הסיטואציה ובגלל זה אוחנה לא צריך להתפטר, פשוט להשאיר לטביב את הקבוצה כמו שהייתה קודם, שיאכל את כל מה שבישל".

מבחינה כלכלית, הצהובים-שחורים הכניסו בעונה שעברה סכום יפה של 27 מיליון שקלים. בעונה הקרובה צפויה ירידה משמעותית בהכנסות היות והקבוצה לא צפויה להתמודד על תארים. הקהל קיבל החלטה לא לקנות מנויים ולא להגיע למשחקי הבית ומנגד לגרום נזקים במשחקי החוץ, כך שבית"ר לא מכוונת להכנסות של יותר מ-22 מיליון שקלים. עם השחקנים החתומים בקבוצה היום ויחד עם הוצאות המנהלה השנתיות, ההוצאות כבר עומדות על 24 מיליון שקלים, כך שאם לא יהיה פיתרון לסיטואציה הנוכחית, נראה שהמועדון בבירה נמצא בדרכו לעונה קטסטרופלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully