וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "צריך למחוק את המשחק הזה, עדיין תלויים בעצמנו"

29.6.2018 / 14:20

קפטן נבחרת ישראל היה מאוכזב מהתבוסה הביתית לנבחרת משנית של יוון: "זה לא נראה טוב", ומסתכל לקראת המשחק הקריטי נגד בריטניה בגלזגו ביום שני: "חייבים להרים את עצמנו". זלמנסון לא כשיר גם לבריטניה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל בכדורסל הובסה אמש (חמישי) 96:78 בידי נבחרת יוון במסגרת המחזור החמישי במוקדמות אליפות העולם ביד אליהו. הנבחרת של עודד קטש הייתה במשחק עד אמצע הרבע השלישי, אך במצב של פיגור 54:48 נקלעה הנבחרת ליותר מ-6 דקות ללא נקודות, והיוונים ברחו ליתרון של למעלה מ-20 הפרש, ממנו ישראל לא הצליחה לחזור. ג'ייק כהן היה נקודת האור היחידה של הנבחרת עם 21 נקודות ואף זכה לתשואות מהקהל שמילא קצת פחות ממחצית מההיכל. המאמן עודד קטש דחה טענות על השימוש המועט שלו בספסל בעמדות הגארדים ובמיוחד בבר טימור, וטען כי לא זה מה שגרם להפסד.

בצהריים ערכה נבחרת ישראל אימון לקראת המשחק בבריטניה ביום שני, אליו תצא מחר בבוקר דרך פרנקפורט. עידן זלמנסון, שלא נרשם למשחק אמש בשל פציעה במפשעה, לא כשיר ולא ייצא עם הנבחרת, ואותם 12 השחקנים שהתלבשו אמש, יהיו השחקנים בסגל במשחק בגלזגו. לפני האימון נשא דברים יו"ר הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל עמוס פרישמן: "צריך לשים את מה שהיה אתמול מאחורינו. המשחק נגד בריטניה הוא משחק של להיות או לחדול וכך צריך להתייחס אליו. אנחנו סומכים עליכם ומעריכים כל אחד מכם שנמצא כאן בזמן שאחרים נמצאים בחופש".

עוד בנושא:

מוקדמות אליפות העולם: נבחרת ישראל הובסה 96:78 בידי נבחרת יוון

גל מקל, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפסד מביך. גל מקל אתמול/ברני ארדוב

"זה לא נראה טוב, היינו במשחק עד אמצע רבע השלישי, הם שיחקו ברמה גבוהה, קלעו באחוזים גבוהים, ולא היינו שם. כל הכבוד להם, צריך למחוק את המשחק הזה, לא נעים, ממשיכים הלאה למשחק הכי חשוב בקמפיין בעוד שלושה ימים", סיכם הקפטן גל מקל, "הם קלעו באחוזים מאוד גבוהים יש לנו בעיה איתם במאצ'אפ, הם יצרו המון מצבים מהפוסטאפ לקליעות פנויות בחוץ".

ההפסד הנוכחי מסבך את ישראל ועשוי להוביל אותה למשחק ביום שני נגד בריטניה בגלזגו בו היא עשויה לרדת למשחקי המוקדמות לעלייה לאליפות אירופה 2021 במקום לעלות לשלב הבתים השני במוקדמות אליפות העולם. הערב תארח בריטניה את אסטוניה, ואם תנצח ההכרעה על מי תחבור ליוון בשלב הבא תדחה ליום שני. ניצחון של בריטניה בהפרש גדול הערב, עשוי לקרב את הבריטים בניצחון לא גדול לאפשרות שהיא תעבור את ישראל, אך במקביל עשוי לשלוח את האסטונים למקום האחרון ולחייב אותם לניצחון על יוון אחרת יהיו חייבים ניצחון משמעותי של הבריטים על ישראל בגלזגו.

"צריך למחוק את המשחק הזה, לבוא באנרגיות הכי טובות שאנחנו יכולים, אנחנו עדיין במצב שאנחנו תלויים בעצמנו, להרים את עצמנו ולהגיע במצב הכי טוב שאנחנו יכולים", המשיך מקל לקראת המשחק ודיבר על הציפיות מהדור הנוכחי, "במדינה שלנו תמיד מצפים, נכון שיש חילופי דורות, ידענו את זה בתחילת הקמפיין, יש לנו סבלנות, לא נגיד שזה ייקח כמה שנים כי אנחנו רוצים כבר עכשיו, אנחנו רוצים לעשות הכי טוב שאפשר כבר בקמפיין הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully