וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: יובל שוואט עזב את הפועל עפולה וחתם בהפועל נצרת עילית

השחקן המזוהה ביותר עם עפולה, עזב את הקבוצה בה שיחק בחמש השנים האחרונות וחזר לשכנה נצרת עילית, במדיה ערך את הבכורה כשחקן בוגרים ב-2006. עידן דוד מהפועל כפר סבא הגיע במקומו

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

יובל שוואט עבר הערב (רביעי) רשמית מהפועל עפולה להפועל נצרת עילית. עפולה נענתה לבקשת החלוץ להשתחרר מחוזהו ואפשרה לו לעבור לקבוצה השכנה, במדיה למעשה ערך את הבכורה כשחקן בוגרים בדצמבר 2006.

עוד בנושא:
ליאור לוי חתם בהפועל ראשון לציון, סתיו שושן הושאל לסקציה נס ציונה
לני אהרון חתם בהפועל כפר סבא, ינון אליהו חזר להפועל קטמון
אדריאן רוצ'ט חתם על חוזה לעונה אחת בהפועל עפולה
טל מכלוף חתם בהפועל כפר סבא, מוטי מלכה ברמת השרון

עידן דוד, שחקן הפועל כפר סבא,. מגד גוזני
עוד קדנציה בעפולה. עידן דוד/מגד גוזני

שוואט בן ה-29 הגיע לעפולה ב-2008, התחיל בנוער ועלה לקבוצה הבוגרת, אותה עזב לטובת מכבי אום אל פאחם מהליגה הלאומית (2011/12) והפועל עכו מליגת העל (2012/13) לפני שחזר לקדנציה שנייה. בחמש השנים האחרונות הוא היה השחקן המוביל של עפולה, סייע לקבוצה להגיע לחצי גמר גביע המדינה ב-2015 ולזכות בתואר היסטורי עם הנפת גביע הטוטו של הלאומית בעונה האחרונה, לאחר שכבש צמד בגמר. סך הכול היו לו 14 שערים בכל המסגרות העונה.

מי שיתפוס את מקומו בעפולה הוא עידן דוד, שנפרד מהפועל כפר סבא אחרי עונה בה כבש 10 שערים (שמונה מהם בליגה). הקשר/חלוץ בן ה-31 שב לעפולה, במדיה כבש שמונה שערים בחלקה השני של עונת 2011/12 ועוד שמונה בחלקה השני של עונת 2012/13, אז חזר אחרי כמה חודשים במכבי פתח תקוה ועזר לקבוצה להעפיל לליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully