וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: האוהדת הסקסית שמשגעת את המונדיאל היא כוכבת פורנו

27.6.2018 / 9:00

נטליה נמצ'ינובה המהממת מגיעה לכל משחקי נבחרת רוסיה בגביע העולם ומושכת הרבה מאוד תשומת לב, ומסתבר שהיא רגילה לזה. לפי הפרסומים היא נמצאת בתעשיית הפורנו ומופיעה שם בשמות במה שונים, אך היא מכחישה הכל

אתר רשמי

כבכל מונדיאל, גם זה הנערך בימים אלה על אדמת רוסיה מושך אליו אוהדים רבים מכל קצוות העולם, מה שנותן לכל המדינות הזדמנות נהדרת להציג לראווה את הבחורות היפות שלהן. מבין כולן, דווקא נטליה נמצ'ינובה המקומית משכה את מירב תשומת הלב ממש מהרגע הראשון. כבר במשחק הפתיחה של נבחרת רוסיה ושל הטורניר היא סובבה ראשים רבים וכיכבה בתמונות רבות הכלי התקשורת השונים, כאשר נופפה בדגל המדינה ביציע.

עוד בנושא
אזרחיות רוסיה נקראו רשמית להימנע מסקס עם תיירים במונדיאל: "ערבוב בין גזעים לא מביא לדברים טובים"

בינה מלאכותית קבעה: זו הנבחרת שתזכה במונדיאל ברוסיה

אוהדת נבחרת רוסיה ביציע במשחק הפתיחה במונדיאל 2018. GettyImages
נטליה סובבה הרבה ראשים במונדיאל/GettyImages
אוהדת נבחרת רוסיה ביציע במשחק הפתיחה במונדיאל 2018. GettyImages
כדורגל הוא תשוקה גדולה שלה/GettyImages

ובכן, מסתבר שאור הזרקורים הוא לא דבר זר עבור נמצ'ינובה, שהמשיכה להופיע ולעודד במשחקיה של נבחרת רוסיה ובינתיים נחשפה בתקשורת המקומית ככוכבת פורנו. בתעשיית סרטי המבוגרים היא מוכרת בשמות במה שונים כמו נטלי, נטליה אנדרבה, דלילה ג'י, אמנדה, אסיה ואנאבלי. הזהות האמיתית שלה נחשפה לאחר ששמה הופיע באחת התמונות בהן צולמה, מה שהוביל את האוהדים לברר מאיפה היא הגיעה.

אוהדת נבחרת רוסיה ביציע במשחק הפתיחה במונדיאל 2018. GettyImages
המצלמה אוהדת אותה/GettyImages
אוהדת נבחרת רוסיה ביציע במשחק הפתיחה במונדיאל 2018. © Aleksey Filippov / Sputnik, אתר רשמי
והיא אוהבת את המצלמה/אתר רשמי, © Aleksey Filippov / Sputnik
אוהדת נבחרת רוסיה. רויטרס
הנה היא במשחק של רוסיה מול אורוגוואי/רויטרס

"אני לא שחקנית פורנו - זה הכל נקמה של חבר שלי"

"אתרי הפורנו מתארים אותה כדוגמנית וכוכבת של מסיבות סווינגרים, שהופיעה בתמונות ובסרטים מאז שנכנסה לתעשייה בשנת 2016", נכתב באחד הדיווחים, ועל פי הטענות היא נוהגת להשתתף במסיבות סקס פרטיות במועדון במוסקבה. "אולי זה המקצוע שלה, אבל כדורגל הוא התשוקה שלה", נכתב, "היא גם צולמה בצרפת במהלך יורו 2016".

מספר ימים לאחר הפרסומים הודתה היא החליטה לשבור שתיקה והכחישה שהיא שחקנית פורנו. לטענתה היא בכתה ללא הפסקה בלילה לאחר שראתה שהיא מוגדרת כשחקנית פורנו בתקשורת. היא אמרה לכתבים: "זה סיפור ישן מאוד. הייתי במערכת יחסים עם בחור צעיר לפני חמש שנים. כשנפרדנו הוא רצה להתנקם בי והעלה סרטון פרטי שלי לרשת ומשם הכל התחיל. מעולם לא עבדתי כשחקנית פורנו. מעולם לא מכרתי את גופי תמורת כסף. דיגמנתי מדי פעם, אבל רק כתחביב, ולא כתפקיד קבוע אני עובדת במכון כושר היום". נמצ'ינובה נשואה כיום באושר לבעלים ומנכ"ל רשת מועדוני הכושר "זברה" במוסקבה, סרגיי רושצ'ופקין, שמבוגר ממנה ב-18 שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully