וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרחיות רוסיה נקראו רשמית להימנע מסקס עם תיירים במונדיאל: "ערבוב בין גזעים לא מביא לדברים טובים"

14.6.2018 / 13:20

חברת הפרלמנט הרוסי מפצירה בפני הנשים הרוסיות להימנע מקשר אינטימי עם תיירים במהלך המונדיאל הקרוב כדי שלא ימצאו עצמן מגדלות ילד "מעורבב גזעים" לבד. ברשת יצאו נגד אמירותיה הגזעניות

NIXBLACK

הפרלמנט הרוסי, "הדומא", קורא לאזרחיות רוסיה להימנע מקשרים אינטימיים עם אזרחי מדינות זרות במהלך המונדיאל. יו"ר הוועדה לענייני משפחה, תמרה פלטנבה, אמרה בתכנית הרדיו "מדברים מוסקבה" שהיא מצפה מהנשים הרוסיות לשמור מרחק: "אני קוראת לרוסיות שלא לקיים יחסי מין עם אזרחי מדינות זרות בזמן המונדיאל. התנהלות שכזו תגדיל משמעותית את מספר המשפחות החד הוריות במדינה. גם אם יהיו נישואין לאזרחים של מדינות זרות, זה לא ייגמר טוב. ילדים צריכים להיוולד לגזע מסוים".

פלטנבה בת ה-70, ילידת סיביר, אמרה בשידור שהיא חוששת מתופעות הלווי של המונדיאל אותו הם מארחים השנה: "אני מקווה שהנשים יתעשתו בכל הנוגע למבקרים הזרים. האם עדיין יהיו נשים שיצאו עם זרים ויביאו להם ילדים? אולי יהיו כמה, אבל אני מקווה שלא". לדבריה של פלטנבה, חברת פרלמנט מאז 1993, הרוסיות צריכות ללמוד את הלקחים מעידן ברית המועצות, אז כמה נשים מקומיות נכנסו להריון ממערכות יחסים עם תיירים באולימפיאדת מוסקבה ב-1980 והצטערו על כך.

תמרה פלטנבה קוראת לנשים הרוסיות להימנע מקרבה אינטימית לתיירים במונדיאל. east2west news, צילום מסך
תמרה פלטנבה קוראת לנשים הרוסיות להימנע מקרבה אינטימית לתיירים במונדיאל/צילום מסך, east2west news

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

אוהדי נבחרת אנגליה מודים: "מי בכלל צפה במשחק? לא הורדנו את העיניים מהבלונדינית המהממת בקהל"

לכתבה המלאה

כשהזכירו לה שהמונדיאל יכול להביא לעלייה בקצב הילודה של רוסיה - יעד מרכזי של הנשיא ולדימיר פוטין - היא השיבה: "אנחנו צריכים להביא לעולם ילדים רוסים. ערבוב בין גזעים לא מביא לדברים טובים. הילדים יסבלו... וסבלו מאז התקופה הסובייטית. יש להם מזל אם ההורים מאותו הגזע, אבל אם הם מגזעים שונים זה גרוע. אני לא לאומנית. אני פשוט מנוסה. אני יודעת איך ילדים סובלים מזה בהמשך. זורקים אותם וזהו. ילדים חד הוריים מסתכנים בנטישה".

היא הוסיפה: "גם אם הגברים הזרים יתחתנו עם הנשים שלנו, הן ייקחו אותן מרוסיה והן לא ידעו איך לחזור לכאן. אחר כך הן פונות אליי בפרלמנט ובוכות שלקחו להן את הילדים, שחטפו להן אותם". במקום זאת, היא קוראת לנשים להתחתן עם אזרחים רוסים: "אני רוצה שאנשים במדינה שלנו יתחתנו מאהבה, ללא קשר לאזרחות. זוגות צריכים להיות אזרחי רוסיה שבונים משפחה טובה, חיים בשלום ובידידות ומביאים ילדים ביחד".

דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב התייחס היום (חמישי) בביטול לקריאה שהושמעה בפרלמנט ואמר "הנשים הרוסיות הן הכי טובות בעולם והן יחליטו בעצמם כיצד להתנהג עם האורחים הזרים שמגיעים אלינו. לא יכול להיות שזה יהיה הנושא העיקרי ביום פתיחת המונדיאל".

תמרה פלטנבה קוראת לנשים הרוסיות להימנע מקרבה אינטימית לתיירים במונדיאל. east2west news, צילום מסך
תמרה פלטנבה יצאה גם נגד קמפיין "MeToo" בעברה/צילום מסך, east2west news

דעותיה עוררו דיון סוער ברשת. העיתונאית טטיאנה פלגנהאואר צייצה בטוויטר: "אני תוהה מה יהיה לפלטנבה להגיד כשיזכירו לה את 'אמרו לא לגזענות'" בהתייחס לקמפיין האנטי-גזעני המתמשך של פיפ"א. זו גם התנגדה בעבר לקמפיין MeToo שהחל להתפשט ברוסיה, "אנחנו לא באמריקה או באירופה. למה אנחנו צריכים להעתיק הכול? אם אישה לא רוצה את זה, אף אחד לא יטריד אותה", היא אמרה לחדשות Gazeta.ru בפברואר האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully