וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי נבחרת אנגליה מודים: "מי בכלל צפה במשחק? לא הורדנו את העיניים מהבלונדינית המהממת בקהל"

12.6.2018 / 11:01

בעוד אנגליה רשמה ניצחון מרשים על קוסטה ריקה במשחק ההכנה למונדיאל, את האוהדים העסיקה בכלל בחורה שישבה בקהל ונראתה משועממת. כשזוהתה סיפרה: "אני לא משועממת. ככה אני נראית כשאני מתרכזת"

All Leeds TV

זה היה ניצחון אדיר של אנגליה שגברה על יריבתה קוסטה ריקה 0:2 במשחק ההכנה למונדיאל שנערך בחמישי האחרון, אולם במקום שהאוהדים יחגגו את הניצחון ברשתות החברתיות, רבים מהם בחרו לדחות את החגיגות לטובת אישה בלונדינית מסתורית שנצפתה בקהל. הצופים לא הצליחו להוריד ממנה את העיניים ולא תמיד מבחירה: גם המצלמות בחרו לא פעם להתמקד בה ובפרצופה המשועמם במהלך המשחק הדרמטי. "היא הייתה החלק הכי טוב במשחק עד עכשיו", צייץ אחד במהלכו ואחר הוסיף: "אני רק מחכה שהמצלמה תתמקד בה שוב".

מגישת הרדיו אמה לואיז ג'ונס. צילום מסך
מגישת הרדיו אמה לואיז ג'ונס/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

האישה נחשפה לתגובות ברשת והזדהתה. מדובר במגישת הרדיו והטלוויזיה אמה לואיז ג'ונס, שהוזמנה למשחק מטעם התאחדות הכדורגל האנגלית. היא התייחסה להבעת הפנים שלה בטוויטר ובאינסטגרם: "בניגוד לדעה הרווחת, זה לא הפרצוף המשועמם שלי. ככה אני נראית כשאני מתרכזת". האוהדים פחות קנו את זה. "זה לגמרי מובן שהשתעממת כשצפית באנגליה", כתב אחד ואחר הוסיף: "תודה לאל. אשתי לעתיד עושה את אותו פרצוף כשהיא 'מתרכזת'. אני מרגיש הקלה עכשיו".

אחרים מצאו אפילו ראיות לשעמום שלה לאחר שסיפרה בראיון קודם שלא אהבה כדורגל עד שקיבלה ג'וב ב"לידס יונייטד TV". בראיון למגזין אאורטאון היא אמרה: "מעולם לא אהבתי כדורגל, אבל מאז שהגעתי ל'לידס' התאהבתי! האווירה, התשוקה והבאזז השתלטו עלי די מהר ועכשיו אני הצופה הנלהבת ביותר". ג'ונס עלתה לכותרות גם ב-2016 כשנחשף שאנשים משתמשים בתמונותיה כדי לפתוח פרופילים מזויפים באתרי היכרויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully