וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסל הייסטר תוקף: "בית"ר ירושלים דורשת עלי סכומים מופרזים"

25.6.2018 / 15:34

המגן השמאלי מסרב להגיע למחנה האימון בהונגריה: "טביב דורש עלי חצי מיליון יורו, זה יותר מדי אחרי שבמשך חצי שנה הפכו אותי לשחקן ספסל". אלי אוחנה צפוי להמריא למחנה

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

מחזיק זכויות הניהול בבית"ר ירושלים, אלי אוחנה, צפוי להצטרף למחנה האימונים של הקבוצה בהונגריה. הקבוצה תמריא כבר מחר ונראה שאוחנה יצטרף לקראת סוף השבוע, בין היתר לאור בקשת המאמן גיא לוזון. עדיין לא ברור אם הבעלים אלי טביב יגיע למחנה.

במועדון לא ממש הבינו את הרצון של טביב להגיע להונגריה ואמרו: "לפני חודש הוא הצהיר שלא יגיע יותר לאימונים ומשחקים, אמר שההחלטה שלו סופית, שהוא זז הצידה ומעביר את הקבוצה לאוחנה. מאז הוא עושה בדיוק הפוך מכל אמירה שלו. אחרי זה הוא מתפלא שמתייחסים בזלזול לכל מה שהוא אומר או רוצה לעשות".

במועדון ניסו בימים האחרונים לגרום למרסל הייסטר להצטרף למחנה, אך השחקן השיב בשלילה והודיע כי לא יגיע. הייסטר אמר לחבריו השבוע: "יש עלי הצעות, קבוצות מוכנות לשלם סכומים סביב 200 אלף יורו. זה הרבה יותר ממה שטביב שילם עליי אבל הוא דורש חצי מיליון יורו. זו דרישה גבוהה עבור שחקן שהפכו למחליף בחצי השנה האחרונה".

קלאודמיר הגיע היום לבית וגן על מנת להיפרד מחבריו. הברזילאי הוותיק עדיין לא חתם בהפועל חיפה ושוקל אופציות נוספות. שחקנים בבית"ר אמרו כי מקצועית קלאודמיר חסר מאוד וטוב יעשו אם יימצא פתרון שישאיר אותו בקבוצה. אריק סאבו ויקוב סילבסטר עשויים ליזום שיחה עם אלי טביב כדי לקבל תשובות בנוגע לעתידם.

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים מודיע על עזיבה. שלומי גבאי
יגיע להונגריה? טביב/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully