וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי שוקרני וחן דילמוני חתמו בהפועל חיפה

25.6.2018 / 15:10

הקשר, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הצטרף יחד עם המגן. המאמן שמתקרב לחתימה יוזמן לוועדת האיתור ובכפוף לכך יימשכו ההכנות. ההחלטה לגבי קלאודמיר תתקבל השבוע

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

הקשר רועי שוקרני והמגן חן דילמוני חתמו היום (שני) בהפועל חיפה. השניים זומנו לפגישה עם ההנהלה והמאמן ניר קלינגר בשעות הצהריים, לפני אימון הבכורה. שוקרני, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, עובר מהפועל רעננה ואמור להחליף את רוסלן ברסקי. הוא חתם על חוזה לשנתיים. דילמוני לא יהיה המגן השמאלי היחיד שיצטרף. השוער המחליף רן קדוש נפגש עם ההנהלה והיה אמור לחתום על חוזה אבל מחלוקת לגבי אחד הסעיפים מעכבת את החתימה.

ניר קלינגר הגיע היום לאימון הבכורה ללא חוזה, אך הוא מתקרב לחתימה על חוזה לשנתיים, עם סעיף יציאה לנבחרת. המאמן יוזמן השבוע לוועדת האיתור יחד עם רוני לוי ולאחר מכן, אם לא יתמנה למאמן, יגביר את קצב ההכנות לעונה הבאה. שחקן נוסף שנמצא במגעים עם המועדון הוא עדן בן בסט. כזכור, עוד לפני סיום העונה הציעו בהפועל חיפה חוזה לשנתיים, כשהקפטן דורש חוזה לשלוש שנים.

קלאודמיר ממתין לתשובה של ניר קלינגר. שחקנים שוחחו עם הקשר הברזילאי והביעו תמיכה רחבה בהצטרפותו. מגבלת הזרים גורמת לקלינגר לשקול שוב את העניין. תנאיו של הברזילאי, יש לציין, כבר סוכמו מול יואב כץ.

רועי שוקרני הפועל חיפה. אתר רשמי הפועל חיפה, אתר רשמי
חזר הביתה. רועי שוקרני/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully