וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: נמשכים המגעים עם המגן השמאלי אנריק סבוריט

24.6.2018 / 15:27

הצהובים מנסים לקדם את הגעת השחקן בן ה-26 שרשם 19 הופעות בלה ליגה בעונה האחרונה וסיים את חוזהו באתלטיק בילבאו. שני ב-19:00: משחק ראשון במחנה האימונים מול ארקה גדיניה

צילום: קובי אליהו, עריכה: מתן חדד

מכבי תל אביב ממשיכה במגעים לצירופו של אנריק סבוריט, המגן השמאלי שסיים את חוזהו באתלטיק בילבאו. כזכור, הצהובים רוצים להחתים מגן זר לקראת תחילת מוקדמות הליגה האירופית, וכפי שפרסמנו ביום שישי, השחקן בן ה-26 הפך למועמד העיקרי לאחר שמארין לאובץ חתם בדינמו זאגרב.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב פנתה למגן אנריק סבוריט
מכבי תל אביב המריאה למחנה בפולין, שגיב יחזקאל יושאל גם העונה
דור ג'אן ומתן בלטקסה לא הוזמנו למחנה האימונים של מכבי תל אביב

אנריק סבוריט שחקן אתלטיק בילבאו טוען לעמדת נבדל. רויטרס
המועמד המוביל. אנריק סבוריט/רויטרס

סבוריט (1.87 מ') קיבל לפני כחודש הודעה מאתלטיק בילבאו כי בניגוד לשתי העונות הקודמות, הפעם חוזהו לא יוארך. הבאסקים החתימו את כריסטיאן גנאה, מגן רומני בעל עבר באסקי, שיתחרה על העמדה בצד שמאל של ההגנה עם מיקל בלנסיאגה. גם איניגו לקואה כבר מילא את התפקיד בהצלחה ומקבוצת הנוער עלה אנדוני לופס, כך שלסבוריט לא נותר מקום והוא נפרד מבילבאו עם 33 הופעות בלה ליגה, מתוכן 19 בעונה האחרונה, בה גם רשם בישול בכורה (ב-1:1 מול אספניול).

הצהובים נחתו לפנות בוקר בגדנסק. מחנה האימונים בפולין החל ומחר ב-19:00 תקיים מכבי תל אביב משחק ראשון, כשתפגוש את ארקה גדיניה המקומית. לאחר מכן היא תשחק גם נגד האלופה הקפריסאית אפואל ניקוסיה (חמישי, 19:00) ונגד ביטוביה ביטוב הפולנית (ראשון הבא, 19:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully