וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דור ג'אן ומתן בלטקסה לא הוזמנו למחנה האימונים

22.6.2018 / 14:03

המאמן ולאדן איביץ' התחיל לקצץ את הסגל אחרי שבוע אימונים מפרך. גם אילון אלמוג, תומר אלטמן, פאדי נג'אר ועדן קארצב הצעירים לא ימריאו למחנה שיתקיים ליד גדאנסק בפולין

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

ניפויים ראשונים מסגל מכבי תל אביב. המאמן החדש ולאדן איביץ', החליט לא להוציא מחר (שבת) בטיסה למחנה האימונים בפולין את דור ג'אן ששיחק בעונה החולפת במ.ס. אשדוד ואת מתן בלטקסה שהושאל להפועל עכו באמצע העונה. כמו כן לא יטוסו השחקנים הצעירים אילון אלמוג, תומר אלטמן, פאדי נג'אר ועדן קארצב.

שחקני מכבי תל אביב יערכו מחר בבוקר אימון אחרון לשבוע הזה וימריאו בערב למחנה שיערך ליד העיר גדאנסק בפולין. איביץ' לא אישר השבוע יום מנוחה ובחלק מהימים ערך אימונים כפולים. גם במחנה הוא מתכוון לעבוד בכל יום ושחקנים מספרים שניכרת רצינות גדולה מאוד אצל כולם במטרה להוכיח את עצמם. למחנה יצטרפו הישראלים שזכו לעוד שבוע מנוחה בשל התכנסות הנבחרת לפני ארגנטינה. בפולין ינחת גם הבלם ז'איר אמאדור שיצטרף אל חבריו החדשים.

מכבי תל אביב תקיים שלושה משחקי אימון במהלך המחנה. ארקה גדיניה (25.6, 19:00), אפואל ניקוסיה (28.6, 19:00), ביטוביה ביטוב (1.7, 19:00). ב-12 ביולי הצהובים כבר יתארחו אצל פרנצווארוש למשחק הראשון מבין שניים במוקדמות הליגה האירופית. הגומלין יתקיים שבוע לאחר מכן בישראל.

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
אין מנוחות. איביץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully