וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתח בין רפואה להנהלת הפועל תל אביב: "לא הגיוני שמאפריל לא הוחתם אף שחקן משמעותי"

המאמן מתוסכל מכך שהאדומים עדיין לא צירפו שחקנים משמעותיים. הערכה: המשך הקיפאון עשוי לסלול את דרכו של רפואה מחוץ למועדון. מוחמד גדיר שב להיות אופציה, רובי לבקוביץ' חתם

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

הלחץ בהפועל תל אביב עולה לקראת פתיחת האימונים בשבוע הבא. הסיבה: האדומים, ששבו לליגה הבכירה לאחר היעדרות של שנה, עדיין לא צירפו שחקנים משמעותיים. על רקע זה קיים מתח בין המאמן קובי רפואה לבין ההנהלה שלא ממהרת לצרף שחקנים חדשים לסגל.

השם האחרון שירד מן הפרק מבחינת הפועל תל אביב הוא זה של שחקן הכנף הצרפתי ניקולא דיגיני. השחקן נחת ביום שישי האחרון בישראל כדי לנהל משא ומתן אך המגעים לא צלחו. בעניינו של הצרפתי דווקא אין לקובי רפואה שום טענות. המאמן אמנם לחץ להחתים את השחקן אך האחרון דרש סכום כסף גבוה ולא התרצה גם אחרי שההצעה שהוגשה לו הועלתה. הדבר הביא להפסקת המגעים בין הצדדים.

עם זאת, באופן כללי המאמן רחוק מלהיות מרוצה רבים מאלו הסובבים אותו מדווחים על הלחץ והמתח בהם הוא נמצא בתקופה האחרונה. "זה לא הגיוני שמאפריל ועד עכשיו לא הוחתם כאן אף שחקן שיכול באמת לשדרג את הקבוצה" אמרו במועדון והוסיפו "אנחנו פותחים את העונה שבוע הבא ובמקום שיהיה כמעט סגל מלא, אין שחקנים". יש אף כאלו שהגדילו והעריכו כי אם המצב לא ישתפר, רפואה עשוי למצוא את עצמו מחוץ למועדון עוד לפני תחילת העונה.

עוד בנושא
מכבי חיפה פותחת עונה. "תולים תקוות בקראמר. לא יהיו מהפכות"
גורם בבית"ר ירושלים: "אם לא ייעשו פעולות שישנו את המצב, נידרדר השנה לתהום"
הפועל חיפה: קלינגר מתקרב לחתימה לשנתיים. ארמלי קרוב לסיכום

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. קובי אליהו
שחקנים יצורפו בקרוב? קובי רפואה/קובי אליהו

גם האוהדים לא מרוצים מהמצב ונראה שחלקם מתכננים פעולות מחאה נגד ההנהלה, שהצהירה כי תעמיד תקצב של כ-30 מיליון שקלים העונה. המסר שאותו רוצים להעביר האוהדים הוא כי יושבי היציעים לא יסתפקו בסגל שיאבק לכל היותר במרכז הטבלה.

עם זאת, עוד בטרם החלו פעולות המחאה, בהפועל תל אביב מקווים להחתים שחקן בעל מעמד. בדרך זו מקווים בהנהלה להרגיע את האוהדים. השם החם מבחינת האדומים הוא זה של מוחמד גדיר שלא יצא עם הפועל באר שבע למחנה אימונים. גדיר מחזיק בחוזה לעונה הבאה בהפועל באר שבע המוערך בסכום של 200 אלף יורו. עם זאת האלופה אינה מעוניינת בשירותיו. הפועל תל אביב מצידה מוכנה להחתים את החלוץ לשלוש שנים, זאת בתנאי שיוריד משמעותי משכרו. אם גדיר יהיה מוכן לכך, ישנם סיכויים גבוהים לצירופו למועדון.

מי שחתם בינתיים הוא השוער רובי לבקוביץ' בן ה-29, ששיחק בעונה הקודמת בהפועל פתח תקוה. לבקוביץ' אמר לאחר החתימה: "אני שמח להגיע למועדון ענק בכדורגל הישראלי ומחכה כבר לפתיחת האימונים. מבטיח להשקיע ולתת את כל כולי למען המועדון. יאללה הפועל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רובי לבקוביץ' שוער הפועל תל אביב. אתר רשמי
רובי לבקוביץ'/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully