וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פתחה עונה: יעקב שחר ומו אלאך נכחו באימון

24.6.2018 / 19:51

נשיא המועדון וסגנו עוזי מור צפו באימון עם המנהל הטכני ושוחחו עם השחקנים. אימון בכורה לקראמר, קאיו יישאר בסגל כל עוד לא תגיע הצעה. שחר נפגש עם ראש העירייה יונה יהב בנוגע לשיתוף פעולה

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

(עדכון ראשון: 11:33)

מכבי חיפה קיימה הערב (ראשון) את אימון הבכורה שלה לעונה הקרובה. הפנים החדשות באימון היו כמובן החלוץ מיכיל קראמר, ובמועדון מקווים לצרף קשר אחורי בימים הקרובים. כל הזרים פרט לגיורגי קוסטדינוב (קיבל מנוחה ארוכה יותר) התאמנו וכך גם המגן עומרי בן הרוש. הקשר עמית זנטי שזומן לאימון ערך אימון אישי בחדר הכושר ולא התאמן עם יתר חבריו. באימון נכחו גם שחקנים שחזרו מהשאלות כמו סאן מנחם, שון וייסמן, ויהב גורפינקל ועופרי ארד וכן שחקני הנוער טימוטי מוזי וים כהן.

פרד רוטן שנחת בסוף השבוע פגש לראשונה את השחקנים יחד עם עוזריו, איתי מרדכי ורוב מאס. באימון נכחו גם נשיא המועדון יעקב שחר, סגנו עוזי מור והמנהל הטכני מו אלאך. כולם שוחחו עם השחקנים לפני האימון.

"ברור שתולים כאן הרבה תקוות בקראמר. אלאך חיפש שחקן פיזי, תשע אמיתי, והביא לכאן שחקן עם הרבה עוצמה ונוכחות ברחבה. בקרוב יגיע גם קשר אחורי, והקבוצה תתחבר במחנה. נקווה מאוד שזה יתחבר כמו שאנחנו מאמינים, כמו העונה הראשונה בפיינורד. לא יהיו כאן מהפכות, כמו בשנים קודמות", אמרו בחיפה.

במועדון אישרו כי ישנם מגעים עם גסטון חיל רומרו, אך מתברר כי ינסו למצות את המגעים עם מועמד נוסף שנמצא על הפרק לפני שתקבל החלטה לגביו. חיל רומרו מחזיק בהצעה מבלגרנו זמן רב, אך כרגע טרם חתם על חוזה משום שהוא יודע שיוכל לקבל הצעה כספית טובה יותר מהירוקים.

עוד בנושא
הפועל חיפה: קלינגר מתקרב לחתימה לשנתיים. ארמלי קרוב לסיכום
לאומית: אדריאן רוצ'ט חתם על חוזה לעונה אחת בהפועל עפולה
הפועל חיפה: קלינגר מתקרב לחתימה לשנתיים. ארמלי קרוב לסיכום

רמי גרשון שחקן מכבי חיפה באימון. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
רמי גרשון באימון הפתיחה/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

מעט אחרי שפרד רוטן נחת בישראל בסוף השבוע, חיפה פרסמה אתמול את רשימת המוזמנים לאימונים, שיימשכו בארץ עד ה-9 ביולי, אז תצא למחנה בהולנד. גם עמית זנטי זומן, אך הוא יגיע לאחר שיחתום על חוזה חדש. מתברר כי חיפה הציעה לו כמעט 150 אלף דולר לעונה - שכר גבוה יחסית לדקות המשחק שלו. אגב, ההצעה של חיפה תעלה בוודאות את מחירו אם יחליט ללכת לוועדה למעמד השחקן, שמסתכמת בין היתר על ההצעה האחרונה שקיבל. במקרה הזה, חיפה הציעה לזנטי העלאה של 20 אחוז ביחס להצעה הקודמת וכעת הוא יצטרף להחליט האם לחתום על החוזה.

עם עידן ורד לא חלה שום התקדמות. בחיפה מעריכים שניקו אולסק יגיע בסופו של דבר לקבוצה, אך נכון לסוף השבוע לא חלה התקדמות נוספת. המגעים עם ורד ושחקני התקפה אחרים חשובים משום שאם יגיע שחקן ישראלי, חיפה עשויה לוותר על החתמת קשר התקפי ותשאיר את קאיו בסגל. כפי שדיווחנו בסוף העונה, במועדון קיבלו החלטה כי כל עוד לא תגיע הצעה מפתה על קאיו, הוא יישאר חלק מהסגל לעונה הבאה. ההחלטה הזאת הפתיעה רבים משחקני הקבוצה, אולם אלאך סבור שהוא עדיין לא הציג את היכולת האמיתית שלו בקבוצה.

פרד רוטן מאמן מכבי חיפה. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
הפעם הוא כאן מההתחלה. רוטן/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

מוקדם יותר נפגש שחר עם ראש העירייה יונה הב. בפגישה דנו השניים על דרכים לשיתוף פעולה בין העירייה לבין המועדון, ובכלל זה נדונה האפשרות להקמת "מוזיאון מכבי חיפה" במתחם האצטדיון העירוני אשר יוקדש להיסטוריה הארוכה של המועדון, שהוקם בשנת 1913, ובו יוצגו בין היתר תלבושות, גביעים, דגלונים ותמונות היסטוריות. עוד השתתפו בפגישה: מנכ"ל העירייה גדי מרגלית, סגן נשיא המועדון עוזי מור, מנכ"ל הקבוצה אסף בן דב, מנהלה האדמיניסטרטיבי רועי שני, יו"ר דירקטוריון האצטדיון שמשון הראל והמנכ"ל אילן פוקס.

בפגישה סוכם כי מנכ"ל עיריית חיפה ייפגש בימים הקרובים עם ראשי המועדון במטרה לקדם סוגיות משותפות הנוגעות לפעילות המועדון בחיפה. ראש העירייה הודה לשחר על פעילותו ותרומתו רבת השנים לעיר ולמועדון ובירך את הקבוצה להצלחה בעונה הבאה.

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה (מימין) עם ראש עיריית חיפה יונה יהב, המנכ"ל עוזי מור. אתר רשמי
פגישה מחויכת. יעקב שחר עם יונה יהב ועוזי מור/אתר רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully