וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-LA נלחמים על קוואי לאונרד. תכנית המגירה של הלייקרס: דמרקוס קאזינס

כוכב הספרס נחוש לעזוב למרות נסיונות הריכוך של פופוביץ', וכעת ג'רי ווסט "עושה הכל" כדי להנחיתו בקליפרס. התוכנית של הלייקרס למקרה שלברון וג'ורג' לא יגיעו: להחתים את קאזינס על חוזה קצר

עריכת וידאו: מתן חדד

דראפט ה-NBA בפתח, אבל נראה ששאלת השאלות בליגה בימים אלה היא לאן מועדות פניו של קוואי לאונרד. כוכב סן אנטוניו, שהחמיץ את רוב המשחקים בעונה החולפת, חלקם בשל פציעה וחלקם בשל אי הסכמות עם הצוות הרפואי של הספרס, הודיע לקבוצה על רצונו לעזוב בטרייד, ולמרות נסיונות שכנוע מצד גרג פופוביץ', נראה שהסמול פורוורד נחוש לעבור לקבוצה אחרת.

החשודה המיידית היא כמובן הלייקרס, שהוזכרה לא אחת כמועמדת העיקרית לקלוט את לאונרד. אולם נראה שבימים האחרונים כבר ניטש מאחורי הקלעים מאבק בין הלייקרס לקליפרס. על פי דיווח ב"יאהו", ג'רי ווסט המשמש כחבר הנהלה של הקליפרס "משקיע מאמצים כבירים" כדי להנחית את לאונרד בקבוצה, ומנסה לרקום טרייד עם הספרס שיכלול גם את שתי בחירות הלוטרי שעומדות לרשות הקליפרס בדראפט הקרוב (בחירות 12 ו-13).

ווסט, שנחשב לאחד המגייסים הטובים ב-NBA ולבעל כושר שכנוע מרשים, "לא מוכן שהקליפרס יהפכו שוב לגלגל שני במאבק מול הלייקרס על שחקנים חופשיים", לטענת "יאהו", ועל כן מרכז את המאמצים בלהנחית את השחקנים המבוקשים ביותר בשוק.

ב-ESPN ציינו אמש שלאונרד מעדיף את הלייקרס על פני הקליפרס בכל מקרה, למרות שהבהיר לספרס שהוא מעוניין לעבור בטרייד לאחת מהן, או לכל הפחות לעבור לאחת מהן כשיהפוך לשחקן חופשי ב-2019. כמו כן, צוין כי הספרס כבר החלו "להיות פתוחים" בכל הנוגע להצעות שמגיעות על לאונרד מקבוצות אחרות, בניגוד למה שהתרחש במהלך העונה החולפת.

עוד בנושא

יאניס אנטטוקומפו בראיון: הילדות הקשה, הגזענות והקשר המיוחד עם סופו
ממשיך להידרדר: דוויט הווארד הועבר לברוקלין תמורת טימופיי מוזגוב
קליבלנד מחכה לתשובה מלברון ג'יימס, "ההחלטה לא תהיה זריזה"

קוואי לאונרד עם גרג פופוביץ', סן אנטוניו ספרס. AP
ג'רי ווסט שוב יפתיע? קוואי לאונרד/AP

עוד חדשות NBA

* תוכנית ההתחזקות של הלייקרס כוללת כמובן גם את לברון ג'יימס ופול ג'ורג', שאמורים להיות שני השחקנים החופשיים הטובים ביותר בשוק. יחד עם זאת, בסטייפלס סנטר כבר חשבו גם על תוכנית מגירה, למקרה שהשניים לא יגיעו בסופו של דבר. במקרה כזה, כך על פי שאמס שראניה מ'יאהו', הקבוצה עשויה להחתים את דמרקוס קאזינס על חוזה קצר טווח (בין שנה לשנתיים).

* על פי הדיווחים האחרונים, קליבלנד דווקא עשויה להשאיר את קווין לאב, בלי קשר לעזיבה או הישארות של לברון ג'יימס.

* דוויין דדמון ניצל את האופציה שלו באטלנטה, יישאר בהוקס וירוויח 7.2 מיליון דולר בעונה הקרובה.

* בניגוד אליו, קייל אוקווין לא ניצל את האופציה שלו בניו יורק והפך לשחקן חופשי בלתי מוגבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully