וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הודיעה על שחרורו של איסק קואנקה

20.6.2018 / 15:00

האלופה עשתה סוף לסחבת עם הספרדי והתירה את חוזהו כדי לפנות מקום בסגל לזר נוסף. סאסו ואסנטה בין המועמדים להחליפו. וואקמה ינחת בארץ וישוחח עם ראשי המועדון לפני שובו לאימונים

יוסי ציפקיס

איסק קואנקה הגיע היום (רביעי) לסיכום עם ראשי הפועל באר שבע על התרת חוזהו וכאן מסתיימת הסאגה הארוכה בין השחקן למועדון. הספרדי שגדל בברצלונה הגיע כשחקן בעל השכר הגבוה בתולדות באר שבע, אבל לא הרשים, כבש שני שערי ליגה ומסיים את דרכו אחרי עונה אחת בלבד בישראל. כעת התפנה מקום של זר בסגל של האלופה הישראלית, שתנסה להתחזק בימים הקרובים בשחקן נוסף, כשאריק סאסו וארנסט אסנטה הם שניים מתוך כמה מועמדים זרים.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע תפגוש את פלורה טאלין במוקדמות ליגת האלופות, דינמו זאגרב תהיה היריבה הבאה
איסק קואנקה מחה בשבוע שעבר: "לא מגיע לי לקבל יחס כזה, אני לא פושע"

איסק קואנקה שחקן הפועל באר שבע. סוכנות ג'יני
סוף הדרך. איסק קואנקה/סוכנות ג'יני

בעניין אחר: אנתוני וואקמה צפוי לנחות היום בארץ כך לפי שיחות שניהלו איתו ראשי המועדון. הניגרי שאיחר בחזרתו ארצה ישוב לישראל היום, כך מקווים בבאר שבע, וישוחח עם ראשי המועדון כשלאחר השיחה הוא צפוי לחזור לאימונים. בנוסף לוואקמה, גם השחקנים שהתאמנו עם נבחרת ישראל בסיום העונה החולפת יחזרו מחר לאימונים, כאשר חנן ממן ישוב כבר היום להתאמן עם הקבוצה. בנוגע לחאתם עבד אלחמיד, הרי שהבלם עדיין בהתייעצויות רפואיות לגבי אופן הטיפול בפציעה ממנה הוא סובל בשרירי הבטן.

בקבוצה קיבלו ברגשות מעורבים את ההגרלה, שכן בסיבוב הראשון הקבוצה קיבלה הגרלה נוחה יחסית, אך בסיבוב השני היא אנדרדוג לעומת דינמו זאגרב. בקבוצה יחלו במעקבים אחרי היריבות מאסטוניה וקרואטיה, וינסו להתחזק לפחות בשני שחקנים עד המשחקים במסגרת האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully