וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווינס: אנדי מארי חזר אחרי 342 ימים והפסיד לניק קיריוס

הבריטי, שחזר מפציעה, שיחק טוב, אבל לא יכול היה למדורג 21 בעולם והפסיד לו 2:6, 7:6 (4), 7:5 בתום 2:39 שעות. דג'וקוביץ' טייל. האלה: רוג'ר פדרר ניצח, סשה זברב הודח

אנדי מארי טניסאי בריטי. GettyImages
הופעה נהדרת יחסית להיעדרות ממושכת כל כך. מארי/GettyImages

טורנירי ההכנה לווימבלדון, האלה וקווינס מסבב ה-ATP 500, נמשכים במרץ כשגם המדורגים הבכירים מתחילים להיכנס לסבב המשחקים. אירוע השיא היה כשאנדי מארי חזר למגרשים אחרי פציעה שהשביתה אותו במשך 11 חודשים, אבל לצערו הפסיד לניק קיריוס בקווינס.

עוד בנושא:
ניקולאס קיקר הושעה לשלוש שנים בשל מכירות משחקים

קווינס

אחרי 342 ימים בחוץ, חזר היום אנדי מארי להתחרות בסבב ואפילו עשה את זה בצורה די מרשימה. הבריטי, שזכה בשלושה טורנירי גרנד סלאם (פעמיים בווימבלדון ופעם אחת באליפות ארצות הברית) ובשתי מדליות זהב במשחקים האולימפיים, הודח בסיבוב הראשון של קווינס אחרי הפסד 2:6, 7:6 (4), 7:5 לניק קיריוס, המדורג 21 בעולם, במה שהיה משחק איכותי שארך שעתיים ו-39 דקות. הבריטי הצליח להציל גם שתי נקודות משחק לפני שנשבר בסופו של דבר בפיגור 6:5 במערכה השלישית. מארי נראה בסך הכול טוב, בטח יחסית למשחק ראשון אחרי היעדרות ממושכת מאוד, כשהמטרה שלו היא כמובן חזרה לכושר לקראת ווימבלדון שייפתח ב-2 ביולי.

נובאק דג'וקוביץ', המדורג 22 בעולם, חזר לראשונה אל המגרשים אחרי ההדחה המפתיעה ברבע גמר רולאן גארוס מול מרקו צ'קינאטו ודווקא נראה די בסדר. הסרבי ניצח 2:6, 1:6 את ג'ון מילמן האוסטרלי (63) בדרך לסיבוב השני בטורניר ולמפגש עם גריגור דימיטרוב (5) שניצח 3:6, 7:6 (4), 3:6 את דמיר דג'ומהור הבוסני (29).

האלה

רוג'ר פדרר חזר השבוע אל המקום הראשון בעולם אחרי שזכה בטורניר שטוטגרט עם ניצחון בגמר מול מילוש ראוניץ'. השוויצרי, שבקרוב יחגוג 37, הצליח לפתוח גם את הטורניר בהאלה בצורה מוצלחת כשניצח 3:6, 4:6 את אליאז בדנה, שחזר השנה לייצג את סלובניה אחרי שבשנתיים לפני כן שיחק תחת דגל בריטניה. בורנה צ'וריץ' הקרואטי בן ה-21, המדורג 34, הצליח לנצח את היריב הגדול שלו מטורנירי הנוער סשה זברב (3) בצורה מוחצת עם 1:6, 4:6 בתוך שעה ועוד 24 דקות כדי לשפר את מאזן הראש בראש מולו ל-1:3.

בירמינגהאם

בטורניר הנשים מסבב הפרמייר הצליחה אלינה סביטולינה (5) לעלות לסיבוב השני. האוקראינית ניצחה 1:6, 6:3, 1:6 את דונה וקיץ' הקרואטית (55). יוליה גרגס, המדורגת 13 בעולם, ניצחה 4:6, 4:6 את מריה סקארי היוונייה (35). פטרה קביטובה, המדורגת שמינית ואלופת ווימבלדון פעמיים בעבר, הצליחה לעלות גם היא לסיבוב השני עם 3:6, 4:6 מול ג'ו קונטה הבריטית (22) בתוך שעה ועוד 41 דקות. בסיבוב הבא תשחק הצ'כית נגד דריה גברילובה.

סשה זברב טניסאי גרמני. GettyImages
התקשה להוות יריב אפילו לצ'וריץ'/GettyImages
רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
פתח טוב בהאלה. פדרר/GettyImages
פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. רויטרס
קביטובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully