וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטניסאי הארגנטינאי ניקולאס קיקר הושעה לשלוש שנים בשל הטיית תוצאות

המדורג 99 בעולם, שהורשע בשני מקרים שונים מ-2015 במהלכם היו תבניות הימורים חשודות, הושעה למשך שלוש שנים בפועל ושלוש נוספות על תנאי וייאלץ לשלם 25 אלף דולר קנס

ניקולאס קיקר טניסאי ארגנטינאי. רויטרס
לא ישחק טניס בזמן הקרוב. קיקר/רויטרס

ניקולאס קיקר הפך היום (שלישי) למדורג הבכיר ביותר שסופג עונש משמעותי עקב מכירות משחקים. הארגנטינאי בן ה-25, שדורג בשיאו במקום ה-78 בעולם והיום הוא מדורג 99, הושעה לשש שנים כששלוש הראשונות הן בפועל ושלוש נוספות על תנאי אם יחזור על העבירה. בנוסף לכך, קיקר חויב לשלם 25 אלף דולר.

ב-23 במאי השנה הורשע קיקר בוועדת אנטי-שחיתות בכך שהשפיע על תוצאות משחקים בצורה לא ספורטיבית במהלך צ'לנג'ר בפאדובה, איטליה, ביוני 2015 ולאחר מכן גם בצ'לנג'ר ברנקילה בקולומביה בספטמבר 2015. קיקר גם הורשע בכך שלא שיתף פעולה עם החקירה של הוועדה. ההשעיה של קיקר החלה מ-24 במאי, התאריך בו הפסיק לשחק טניס. כתוצאה מכך, קיקר לא רשאי לשחק באף טורניר בשלוש השנים האחרונות.

המשחק הראשון בו חשוד קיקר היה זה בו הפסיד 6:1, 6:2 לדאק הי לי הקוריאני. במשחק השני קיקר, שדורג אז 171 בעולם, הפסידה 2:6, 6:2, 7:5 לג'ובאני לפנטי. ברגע שקיקר זכה במערכה הראשונה מול לפנטי יחסי ההימורים על הניצחון של יריבו עלו משמעותית ואז הוא הפסיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully