וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכש ראשון: מכבי תל אביב החתימה את הגארד קנדריק ריי

18.6.2018 / 22:29

ריי (24, 1,88) שיחק בנימבורק הצ'כית תחת ננו גינזבורג ואורן עמיאל. ההצטרפות של ריי התאפשרה לאחר שסוכם כי המועדון הצ'כי יפוצה ב-50 אלף יורו. גינזבורג: "מכבי תצטרך להיות סבלנית איתו"

ברני ארדוב

רכש ראשון למכבי תל אביב לקראת העונה החדשה: הקבוצה הודיעה הערב (שני) על החתמתו של השוטינג גארד קנדריק ריי (בן 24, 1.88 מ'). בעונה האחרונה שיחק ריי בנימבורק הצ'כית תחת המאמן הישראלי אורן עמיאל. צירופו של ריי לצהובים התאפשר לאחר שסוכם כי הקבוצה הצ'כית תקבל פיצוי של 50 אלף יורו תמורת שחרורו של ריי.

ב-39 משחקים העונה הוא העמיד ממוצעים של 13.9 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק ונבחר ל-MVP של הליגה המקומית. בליגת האלופות של פיב"א, ריי קלע העמיד העונה ממוצע של 15.3 נקודות, הוריד 4.8 ריבאונדים. אחרי שלב בתים עם מאזן של 10 נצחונות ו-4 הפסדים, נימבורק הודחה בשמינית הגמר. היא ניצחה בביתה את אא"ק אתונה, 88:98, אז סיפק ריי את משחקו הטוב ביותר העונה עם 30 נק', 6 ריבאונדים ו -6 אסיסטים, אך הפסידה בגומלין 82:93. אגב, אותה אא"ק, הלכה עד הסוף וזכתה בסופו של דבר בתואר האירופי.

ריי, יליד מידלטאון ניו יורק, הוא בוגר אוניברסיטת קנסאו סטייט, כאשר בעונתו האחרונה ב-NCAA סיים עם ממוצעים של 21.2 נק', 3.7 ריב' ו-3.1 אס'.

מאמנה הישראלי של נבחרת צ'כיה, ננו גינזבורג, היה זה שצירף את ריי לנימבורק. "הבאנו את קנדריק מקולג' קטן בכסף קטן", סיפר גינזבורג. "הוא מהיר, יש לו קליעה מצוינת והוא מבין את המשחק. ההגנה שלו עלולה להיות בעייתית ברמות האלה, אבל הוא לומד מהר ויש לו פוטנציאל אדיר. מכבי תצטרך להיות סבלנית איתו. ההתאמה ליורוליג לא תבוא ביום אחד"

עוד בנושא
הפועל ירושלים החתימה את ג'ייקובן בראון: "מנהיג שסוחף את כולם"
אחרי ג'ייקובן בראון: גם זאק לידיי מועמד להגיע להפועל ירושלים
בפעם ה-20 בתולדותיה: ז'לגיריס זכתה באליפות ליטא

קנדריק ריי במדי מכללת קנסאו סטייט 2015. AP
צהוב חדש. קנדריק ריי/AP

לאחר חתימתו אמר השחקן לאתר הרשמי: "אני מאוד נרגש להצטרף למכבי. שמעתי כל כך הרבה על המסורת הנהדרת והאוהדים המדהימים. אני יודע שהמועדון זכה באליפות המקומית לאחרונה ואני כבר לא יכול לחכות להצטרף לקבוצה של אלופים. נתראה בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully