וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ מתלבט: קלאודמיר ואלבז או חלוץ זר. גיא חדידה עשוי לחתום

17.6.2018 / 7:10

קלינגר רוצה את הברזילאי ואת אלי אלבז, שכץ נמצא במגעים עם נציגיו. הבעיה: מכסת הזרים כמעט מלאה ובמועדון עדיין לא מצאו חלוץ. במקרה כזה, בן בסט ישחק בעונה הבאה בעיקר בחוד. קשר בית"ר ת"א בדרך

צילום מסך

אחרי השיחה שנערכה בין ניר קלינגר ליואב כץ, בהפועל חיפה ממשיכים בהכנות לעונה הבאה. מקורב לשניים ציין אמש (שבת) כי ההודעה של המועדון אינה משנה דבר ביחס למצב שהיה לפני כשבוע. "קלינגר בסך הכל חוזר לעסוק בהכנות לעונה הבאה. הוא הקפיא את נושא הרכש וכעת הוא ימשיך לנהל אותו. עדיין לא סוכם על חוזה חדש", אמר. מי שיזם את השיחה בין הצדדים הוא סגנו של כץ, דורון אוסידון.

לאור ההתקדמות במגעים עם ראדו גנסארי, במועדון ישנה התלבטות. כץ יוכל להחתים חלוץ זר ולסגור את מצבת הזרים, אבל בקבוצה יש מי שטוען כי כדאי להחתים את קלאודמיר, שהאופציה של בית"ר ירושלים להארכת חוזהו הסתיימה, וכן חלוץ ישראלי. יש לציין כי לקלינגר יש מספר מועמדים לתפקיד החלוץ, אך ההערכה הגדולה לקלאודמיר ולאלי אלבז הובילה לחשיבה מחודשת בעניין. כץ שוחח בסוף השבוע עם סוכנו של הברזילאי והבהיר כי הקבוצה עדיין מעוניינת בו. אם כץ וקלינגר יחליטו להחתימו, הם יעשו מאמצים לסגור את עסקאות סוהיל ארמלי ואלבז באופן מיידי. "קלאודמיר יכול להוסיף לנו בעמדה שלו יותר מכל שחקן שיש כרגע בסגל. ברסקי לא ימשיך כנראה, הוא יכול לשדרג את הקבוצה", אמרו אתמול במועדון. "כרגע הוחלט ללכת על חלוץ זר, אבל אולי התכניות עוד ישתנו".

שחקן נוסף שעשוי לחתום הוא קשר בית"ר תל אביב רמלה, גיא חדידה. הקשר בן ה-22 הוא שחקן מרכז שדה שכבש שלושה שערים בעונה החולפת. הוא כבר זומן לפתיחת האימונים של הקבוצה.

קלינגר יחזור מחופשה פרטית עוד הלילה. מחר הוא יערוך שיחה נוספת עם כץ והשניים ידונו בנושא הרכש. כץ אמור לאשר גם את החוזה של רועי שוקרני, שסיכם במועדון לפני כשבועיים.

עוד בנושא:

הבנות בין כץ לקלינגר: המאמן צפוי לחתום, ההכנות לעונה חזרו למסלולן
מכבי חיפה תפגוש את ר.ק.ס ואלווייק למשחק אימון ב-18 ביולי
דיווח בטורקיה: פרדראג ראיקוביץ' מועמד להצטרף לפנרבחצ'ה

קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יכול לשדרג. קלאודמיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully