וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון רוצה את המילטון לעונה נוספת, טי ג'יי קליין: "זאת לא הייתה עונה ממוצעת"

14.6.2018 / 8:03

הסגולים יעלו לגמר הפיינל פור (21:10, ספורט 5) מול מכבי תל אביב במטרה להשלים דאבל היסטורי. החלו מגעים ראשוניים להשארת הפורוורד האמריקאי. המתאזרח מתפייט: "אנחנו מיוחדים"

ברני ארדוב

הפועל חולון תעלה הערב (חמישי) לפרקט ביד אליהו כדי לנסות ולעשות היסטוריה ולהפוך לקבוצה הראשונה מאז שנת 1969 שזוכה בדאבל בכדורסל הישראלי. הסגולים יפגשו בגמר הפיינל פור של ליגת העל את מכבי תל אביב (21:10, ספורט 5, רשת ב' וגלי צה"ל) אותם ניצחו בגמר גביע המדינה לפני ארבעה חודשים. עבור המאמן דן שמיר זאת תהיה ההזדמנות השנייה להשלים דאבל, אחרי שפספס את הראשונה בגמר הפיינל פור בעונת 2006/7, נגד מכבי תל אביב של אותו נבן ספאחיה. אגב, עבור שמיר זה גמר פיינל פור ראשון מאז.

עוד בנושא:

שמיר: "בטוח שגלן יוכל לעזור לנו", ספאחיה: "אנחנו מלאי ביטחון"
כוכב הפועל חולון נחקר במשטרה, אבל התלונה נגדו בוטלה

שחקן הפועל חולון ג'ורדן המילטון. ברני ארדוב
חולון רוצה אותו לעונה נוספת. ג'ורדן המילטון/ברני ארדוב

"אנחנו יכולים לעשות היסטוריה, ולהיות הראשונים מזה זמן רב מאוד שלוקחים דאבל וזאת לא מכבי, אנחנו מוכנים לאתגר ונעשה את זה בשביל האוהדים", אמר המתאזרח טי ג'יי קליין לקראת המשחק, "שתי הקבוצות רוצות לזכות את האליפות, הקוף על הגב שלהם אחרי שניצחנו אותם בגביע, אם אין לך מוטיבציה למשחק הזה, אתה לא צריך לשחק במשחק כזה. אני מאמין בנו כקבוצה, אנחנו ממש מיוחדים, והתעלינו על כל המכשולים. זאת לא הייתה עונה ממוצעת, לא בשום דמיון של אף אחד, אז לשחק במשחק האחרון נגד מכבי עם אפשרות לנצח אותם, זה בהחלט מרגש. הקהל של חולון היה מדהים כל העונה, זה היה תענוג לשחק בשבילם, אבל זה רק התעלה בפלייאוף. בכל מקום צועקים לי יאללה חולוניה, בכל חנות בכל מקום רוצים את האליפות זה רק מוסיף למוטיבציה".

בצד המקצועי מקווים בחולון כי השילוב בין שלושת הסקוררים של הקבוצה - טו הולוואי, ג'ורדן המילטון וכעת גם גלן רייס ג'וניור, יוכל להוביל לשליטה בהתמודדות ולניצחון במעמד הגדול. בצוות המקצועי עבדו לא מעט על הצד ההגנתי, בניסיון להאט את השחקנים המובילים של הצהובים. ג'ו אלכסנדר יעלה למשחק למרות הפציעות הקשות ביד ובקרסול, וינסה לתרום את חלקו. לוואלה! ספורט נודע כי בחולון מעוניינים מאוד להשאיר את המילטון לעונה נוספת, והחלו בשיחות ראשוניות עם נציגיו בארץ ובחו"ל על מנת לעשות זאת. לפורוורד, שהחל את העונה בקבוצת אושאק ספורטיף הטורקית והגיע לחולון באפריל, יש רצון לחזור ל-NBA, אך בסביבתו מספרים כי אם תגיע ההצעה הנכונה מחולון, והוא לא יחתום על חוזה מובטח בליגה הטובה בעולם, הוא עשוי להשאר בסגול לעונה אחת נוספת.

כ-5,000 חולונים צפויים להוות היום לפחות מחצית מיד אליהו, כשבחולון מדווחים שבין עשרות למאות אוהדים שלהם הצליחו לשים ידיים על כרטיסים נוספים מעבר למה שהוקצה מראש. הקהל הכין תפאורה בעלות של עשרות אלפי שקלים ומנהלים מגעים מול ראשי האבטחה והיכלי הספורט על מנת שיוכלו להכניסו באישור לאולם. אלף חולצות סגולות מיוחדות לגמר יחולקו לאוהדים מתנת הספונסר "מיגון להבת אש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully