וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון דיברתולומאו: "מקווה שמכבי תל אביב תהיה במקום לו היא ראויה"

14.6.2018 / 7:01

הצהובים דרוכים לקראת הגמר, בו יוכלו לזכות באליפות לראשונה זה שלוש שנים. הקפטן הוסיף: "תמיד יש לחץ לנצח, לא נדאג מרעשי רגע". קול: "נהדר שפארגו הצטרף, ניתן כל מה שיש לנו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

דריכות גדולה במכבי תל אביב לקראת משחק גמר הפיינל פור שייערך הערב (חמישי, 21:00, ערוץ 5) ביד אליהו מול הפועל
חולון. הצהובים רוצים להחזיר את הצלחת אחרי שלוש שנים עקרות ו"כל השחקנים מודעים עד כמה המשחק הזה חשוב לנו, נגיע רעבים", הבטיחו במועדון. כמו במשחקים הקודמים, כך גם הערב פייר ג'קסון, שלא ימשיך בעונה הבאה, ארט פראחוסקי וג'ונה בולדן לא יתלבשו.

"התכוננו בצורה הטובה ביותר למשחק בהתחשב בצורה שהם שיחקו עם גלן רייס ג'וניור ובלעדיו, אנחנו חייבים להרגיש ביטחון והרבה מזה תלוי בצורה שבה נגיע למשחק ועד כמה אינטנסיביים נהיה בהתחלה", אמר הקפטן, ג'ון דיברתולומאו. "זה פגע בנו לא לזכות באליפות בפעם שעברה. אני מקווה שנכפר על זה ושמכבי תהיה במקום שבו היא ראויה להיות. יש תמיד לחץ לנצח. לא נדאג מרעשי רקע ומה אחרים חושבים. אנחנו באים כדי לנצח, בזה אנחנו יכולים לשלוט ובזה אנחנו מתמקדים".

נוריס קול הוסיף: "ננסה להוציא לפועל את תוכנית העבודה שלנו. ניתן את כל מה שיש לנו וננסה לעשות את הטוב ביותר. ההכנות אותן הכנות כמו לפני כל משחק. לכל עונה יש עליות וירידות, כרגע הפוקוס היחידי הוא לזכות בתואר. פארגו הצטרף אלינו וזה נהדר. כמו שאתם רואים, אנחנו יכולים לשחק ביחד".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים הודיעה שתשחק בליגת האלופות של פיב"א בעונה הבאה
כוכב הפועל חולון נחקר במשטרה, אבל התלונה נגדו בוטלה
שמיר: "בטוח שגלן יוכל לעזור לנו", ספאחיה: "אנחנו מלאי ביטחון"

ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
הכנה אידיאלית. דיברתולומאו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully