וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל חומסקי: "נעשו פה טעויות, נתמודד על כל התארים בארץ ובאירופה"

12.6.2018 / 20:29

אחד מבעלי הפועל ירושלים ניסה להרגיע במסיבת עיתונאים אחרי ההודעה על עזיבתו של אורי אלון: "נצטרך לבדוק מה עשינו לא בסדר". גיא הראל: "עודד קטש ימשיך עונה נוספת"

ברני ארדוב

הפרסומאי אייל חומסקי ערך הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים כדי להבהיר את מצב העניינים בהפועל ירושלים אחרי ההודעה על עזיבתו של אורי אלון.

עוד בנושא:
אורי אלון הודיע על עזיבה והוא במו"מ עם בוסטון
על פי ההערכות תקציב הפועל ירושלים יקוצץ בכחצי


חומסקי אמר במסיבת העיתונאים לאחר הפגישה שלו עם המנכ"ל גיא הראל: "יש לאורי תרומה ענקית למה שקרה להפועל ירושלים בחמש השנים האחרונות. אורי החזיק בבעלות הקבוצה בעזרת חברה, בה היו הווארד וויצ'נר, שלום מנורה ואמארה סטודמאייר. אורי אלון העביר להם את המניות, והם מינו אותי כשותף מנהל. אורי היה הראשי ואני השני, שאר השותפים קיבלו את האחוזים של אורי. הם אנשים תורמים וצנועים שלא רוצים חשיפה.

אייל חומסקי, מבעלי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
עידן חדש בהפועל ירושלים. חומסקי והראל הערב/ברני ארדוב

"ביום יום הייתי מעורב במה שקורה בקבוצה, אורי, גיא הראל ואני היינו לוקחים את ההחלטות. נכון שהיו שמועות על עזיבה של אורי, אבל זה תהליך שאנחנו עובדים עליו כמעט חצי שנה, זה תהליך מתוכנן ומסודר ויש המשכיות מלאה".

על התקציב של הפועל ירושלים אמר חומסקי: "הספונסרים והמנויים יצרו מצב שיש בהפועל ירושלים מנגנון כלכלי יציב. הפועל ירושלים היא לא קבוצה נזקקת. התקציב בעונה הבאה יהיה נמוך מהעונה, אבל לא באופן משמעותי. הגיע היום גל של חידוש מנויים ואני חושב שאם זה יימשך נוכל להגיע לתקציב קרוב לזה שהיה בעונה החולפת. התקציב שלנו יהיה משמעותית גבוה מהקבוצה השלישית בליגה והשני בגודלו".

על מצב הקבוצה אמר חומסקי: "נעשו הרבה טעויות, נצטרך לבדוק את עצמנו מה עשינו לא בסדר, איפה ההחלטות היו לא נכונות. הייתה יד קלה על ההדק לגבי שחקנים שבאו והלכו, נפנים את הטעויות". כשנשאל האם ירושלים מחפשת משקיעים אמר: "יש מהלך מסודר של העברה. אנחנו לא מחפשים משקיעים למרות שאנחנו מקבלים הצעות. לא להגיע למה שהיינו צריכים זה כישלון, אבל הגענו לחצי גמר וחבל שזו השיטה של הכדורסל הישראלי. הפועל ירושלים תתמודד בארץ ובאירופה על כל התארים".

המנכ"ל גיא הראל אמר: "עודד קטש יהיה המאמן בעונה הבאה, אין על זה מחלוקת. לגבי השחקנים מוקדם מדי לדעת". על הסגל שצפוי בעונה הבאה בירושלים אמר הראל: "נביא שחקנים רעבים, גם אם פחות מנוסים. לאורי יש חברה ואחריות ומשקיעים וההודעה מדברת בעד עצמה. אורי נכנס ואמר יורוליג, חשבנו שהדברים האלו יובילו ליורוליג. הבנו שזה לא מספיק. כמה משקל הייתה להחלטה של היורוליג על ההחלטה של אורי? צריך לשאול אותו. בימים הבאים ניקח החלטה לגבי המפעלים של פיב"א והיורוליג".

הראל נשאל לגבי הוספת מנהל מקצועי ואמר: "אין בעיה עם העומס שלי, בלי קשר למנהל מקצועי. אם יצטרכו עוד אנשים, נוסיף. למעט ב-NBA ההגדרה של מנהל מקצועי היא שונה ממה שמגדירים בארץ. אין שחקן שהוחתם בניגוד לדעת של המאמן. אני מעורב בתהליך ההחלטה והבאת השמות ויש את הסקאוט". גיא הראל התייחס לדיבורים סביב אמארה סטודמאייר: "קודם כל יש סיכוי שאמארה יחזור, הוא התבטא ואמר שהוא רוצה. אנחנו נעלה הילוך לגבי בניית הסגל בימים הקרובים וגם בעניין של אמארה. אנחנו בקשר יומיומי איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully