וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הפתיעה: ג'ולן לופטגי יחליף את זידאן אחרי המונדיאל

הבלאנקוס יפצו את ההתאחדות הספרדית ויקבלו את המאמן בן ה-51, שיעזוב את לה רוחה עם תום הטורניר ברוסיה לאחר שקיבל חוזה לשלוש שנים. ומה קורה בגזרת כריסטיאנו רונאלדו?

עריכה: מתן חדד

ריאל מדריד הודיעה הערב (שלישי) במפתיע כי ג'ולן לופטגי הוא זה שיחליף את זינדין זידאן, וייכנס לתפקיד מיד לאחר שיסיים להדריך את נבחרת ספרד במונדיאל המתקרב. לופטגי חתם על חוזהו בקבוצה לשלוש עונות, והמינוי שלו בהחלט מגיע בהפתעה לאחר ששמו נעדר מרשימות המועמדים שהוצגו בתקשורת הספרדית והאירופית מאז עזיבת המאמן הצרפתי, ובעיקר לנוכח העובדה שרק לפני שבועות אחדים חתם על חוזה חדש בספרד עד שנת 2020 - חוזה אותו יפר, למעשה, עם תום המונדיאל הקרוב. המגעים בין ריאל למאמן נעשו בהסכמתה המלאה של ההתאחדות הספרדית, שתקבל פיצוי של 2 מיליון יורו.

על פי "מארקה", "אף אחד לא חשב שלופטגי יעזוב את הנבחרת. פלורנטינו פרס רצה אותו זמן רב, אבל לא העז לנסות להחתימו לפני המונדיאל. רק מחסור במועמדים אילץ אותו לנקוט בצעד הזה".

שוער העבר, שזכה באליפות עם ריאל בעונת 1989/90, ייאלץ להיכנס לנעליו הגדולות של המאמן הראשון בהיסטוריה שזכה בליגת האלופות שלוש פעמים ברציפות, ויצטרך לאחר סיום הקדנציה שלו בלה רוחה להתחיל לדאוג לעתידם של כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל ושחקנים נוספים. על פי "מארקה", לופטגי מחזיק במערכת יחסים קרובה עם סרחיו ראמוס, לו היה תפקיד מהותי במינוי, וכמובן שהדריך בנבחרות הצעירות גם את מרקו אסנסיו ואיסקו.

לופטגי (51), שרשם הופעה אחת כשחקן בנבחרת ספרד, שיחק גם בריאל וגם בברצלונה והחל את קריירת האימון שלו בנבחרת הנערים של ספרד ב-2003. לאחר מכן עבר גם בראיו ואייקאנו, בריאל מדריד ב', בנבחרת ספרד עד גיל 19, 20 ו-21. ב-2012 זכה עם הנבחרת עד גיל 19 באליפות אירופה ושנה לאחר מכן שחזר את ההישג עם הנבחרת עד גיל 21, ביורו הצעירות שנערך בישראל. מ-2014 ועד 2016 הדריך את פורטו, ולאחר מכן החליף את ויסנטה דל בוסקה בשורות נבחרת ספרד הבוגרת.

עוד בנושא

העברות בעולם - 12.6: ג'רארד מורנו עבר לוויאריאל, "ריאל מדריד כועסת על גארת' בייל"
דיווחים חיים לקראת המונדיאל: צפו בהשתוללות באימון ברזיל, קרבאחל ערך אימון מלא בספרד
לראות את אגלי הזיעה של מסי: באיזה שירותי טלוויזיה תוכלו לצפות במונדיאל ב-4K?

מאמן נבחרת ספרד ג'ולן לופטגי. רויטרס
ברוך הבא. לופטגי/רויטרס

כעת מנסים בספרד להבין כיצד המינוי של לופטגי ישפיע על עתידו של כריסטיאנו רונאלדו. בעבר צוטט המאמן הלאומי כאומר: "כריסטיאנו אחד השחקנים הגדולים בדורו, הוא מתחרה בלתי רגיל שמבסס את כל המשחק שלו על משמעת ועבודה קשה", אך גם טען כי "מסי השחקן הטוב ביותר שאי פעם הכרתי. קשה להאמין שאי פעם נראה מישהו כמוהו".

ב"מארקה" נטען כי "רונאלדו עדיין כועס ומורחק מהמועדון. כולם יודעים את הדרישות שלו, הוא רוצה להרוויח כמו מסי וניימאר. ריאל לא חושבת כרגע על מכירה שלו, אבל גם מבינה מה הוא רוצה. כרגע אין הצעות על רונאלדו וקשה מאוד לראות קבוצה כלשהי עומדת בדרישות שלו ושל המועדון. הגעתו של לופטגי לא אמורה לשנות את המצב וסוכנו של רונאלדו, ז'ורז'ה מנדש, נקשר בעבר עם שמו של המאמן החדש. רונאלדו מעריך את העבודה שלופטגי עשה והשינוי הזה לא אמור ליצור קשיים חדשים".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
כיצד הוא יושפע מהמינוי? רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully