וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 12.6: "למאר סיכם באתלטיקו", ראול חימנס חתם בוולבס

בצרפת מדווחים שהקולצ'ונרוס סיכמו עם מונאקו. בייל מחכה למאמן החדש של ריאל, נאינגולן ממשיך להתקרב לאינטר, ברצלונה מתכננת עסקה מסקרנת עם טוטנהאם שכוללת את ראפיניה ואריקסן. כל הדיווחים

רויטרס

העברות

* אתלטיקו מדריד סיכמה עם מונאקו על העברתו של תומא למאר, שהיה מבוקש על ידי קבוצות רבות ביבשות. לידיעה המלאה

* סטוק הודיעה על החתמתו של בניק אפובה, חלוצה של וולבס שעלתה לפרמיירליג. החלוץ בן ה-25 מגיע בהשאלה לשישה חודשים, כאשר לסטוק יש אופציה לרכוש אותו בינואר בתום התקופה.

* וולבס העולה החדשה לפרמיירליג הודיעה על החתמתו של ראול חימנס, חלוצה של נבחרת מקסיקו שמגיע בהשאלה מבנפיקה.

* ר.ב. לייפציג הודיעה על החתמתו של המגן השמאלי האורוגוואי מרסלו סראצ'י בן ה-20, שעבר מריבר פלייט תמורת 12.5 מיליון יורו וחתם לחמש שנים.

* ניקולאי מולר עבר מהמבורג לאיינטרכט פרנקפורט בהעברה חופשית וחתם בקבוצה בה גדל עד 2020.

* האדרספילד הודיעה על החתמתו של רמדאן סובחי בן ה-21 מסטוק סיטי. על פי הדיווחים, הקבוצה של דויד ואגנר תשלם 5.7 מיליון ליש"ט תמורת המצרי הצעיר.

* ראול בובאדיז'ה, החלוץ הארגנטינאי בן ה-30 שהתאזרח בפרגוואי, חוזר למולדתו 11 שנים אחרי שעזב, עם חוזה לשלוש שנים בארחנטינוס ג'וניורס. "תמיד אסתכל על התקופה הזו עם זיכרונות נעימים", אמר בובאדיז'ה בהודעת הפרידה מבורוסיה מנשנגלדבאך, בה רשם שתי קדנציות.

* עוד חזרה למולדת: סבסטיאן לארסון, קשר נבחרת שבדיה בן ה-33 שעבר לארסנל כשהיה בן 16, ישחק לראשונה בליגה בארצו לאחר שעזב את האל סיטי וחתם לשנתיים וחצי בא.י.ק סולנה.

* ויאריאל החתימה את החלוץ ג'רארד מורנו, שחוזר אליה מאספניול ונרכש תמורת 20 מיליון יורו. מורנו, 25, שחתם לחמש שנים, כבש בעונה שעברה 19 שערים בכל המסגרות בקבוצה שבה גדל, למרות העונה המקרטעת של אספניול.

* הקיצוני איינזלי מייטלנד ניילס חתם על חוזה ארוך טווח בארסנל. כמו כן הודיעו במועדון שהוא ילבש את החולצה מספר 15 בעונה הקרובה.

שמועות

* ג'סטין קלוייברט, הבן של פטריק והכוכב הצעיר של אייאקס, עובר בדיקות רפואיות לפני חתימה בשורות רומא האיטלקית.

* אחרי הרבה שמועות על כך שיודיע לגבי עתידו במסיבת עיתונאים של נבחרת צרפת, אכזב אנטואן גריזמן את כל המצפים ואמר: "אני מתנצל, אני יודע שהרבה מחכים לשמוע, אבל לא אודיע על החלטתי היום".

* "טוטוספורט" היובנטיני מדווח: האלופה יובנטוס תציע למיראלם פיאניץ' חוזה חדש עם העלאה משמעותית בשכר כדי להרחיק את ברצלונה המעוניינת להחתימו.

* גם המגן השמאלי אלכס סנדרו צפוי לקבל הצעה להאריך את חוזהו, כך ששכרו יקפוץ מ-2.8 ל-4 מיליון יורו בעונה. מנצ'סטר יונייטד החליטה לוותר על הניסיון לרכוש אותו, אך סוכנו עדיין ממתין להצעות נוספות לפני שיישב עם אנשי יובנטוס.

* על פי "גאזטה דלו ספורט", אלברו מוראטה נחוש לעזוב את צ'לסי אחרי עונה אחת ומעוניין לחזור לאיטליה, כשהפעם מילאן היא היעד המועדף עליו.

* למרות זאת, מוראטה עוד עשוי לחזור ליובנטוס, לאחר שמקס אלגרי אמר לראשי המועדון כי הוא רוצה את החלוץ הספרדי או את אנתוני מרסיאל אם גונסאלו היגואין יעבור לצ'לסי, כך לטענת "גאזטה דלו ספורט".

* אינטר הגישה הצעה מפתיעה לספרטק מוסקבה עבור ההולנדי קווינסי פרומס (26) כשעל פי הדיווחים מדובר על סכום של 47 מיליון יורו.

* הנראזורי גם הציעו כבר 40 מיליון יורו לבורדו עבור הקשר הברזילאי מלקום והגיעו לעיר היין כדי לקדם את העסקה, אך הקבוצה הצרפתית עצרה את המגעים בגלל חוסר שביעות רצון מנתונים אחרים בעסקה.

* חברו של מאוריציו סארי, מאמן נאפולי לשעבר, חשף ב"טוטו נאפולי" כי פריס סן ז'רמן רצתה את סארי, אך זה דחה את ההצעה בטענה ש"המועדון הזה לא מתאים לי. איך אני יכול לאמן קבוצה שיש לה באמצע את ראביו, וראטי ומוטה? אלה שחקנים שלא רצים, זה לא מתיישב עם הגישה שלי".

* ספורטינג ליסבון במגעים עם אנטוניו אדאן, שוערה של בטיס, כדי שיגיע במקום שוער הנבחרת רוי פטריסיו שביקש לעזוב.

* מי שאמור להגיע לבטיס הוא הקשר מיקל מרינו, שנפגש עם נשיא המועדון לורנסו סרה פרר ועם המאמן קיקה סטיין, וסיכם את תנאיו. כעת בטיס צריכה לסגור עם ניוקאסל את גובה דמי ההעברה.

* קרדיף, העולה החדשה לפרמיירליג, קרובה לרכש ראשון, לאחר שהקיצוני ג'וש מרפי עבר בדיקות רפואיות. קרדיף תשלם עליו 10 מיליון ליש"ט לנוריץ'.

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
יקר ומפונק. בייל/רויטרס

* בספרד טוענים: "ריאל מדריד כועסת על גארת' בייל... על אף שעלה יותר ממיליון יורו למשחק, הוא איים לעזוב אם לא ישחק יותר, ועלול לגמור אצל מוריניו במנצ'סטר יונייטד. העזיבה של זידאן היא לטובתו, אבל הוא עדיין מחכה לראות מי יהיה המאמן החדש כדי לקבוע את עתידו, סעיף השחרור שלו עומד על מיליארד יורו".

* באיטליה מתעקשים: "המעבר של ראג'ה נאינגולן מרומא לאינטר מתקרב, שוכנו של הבלגי כבר נפגש עם ראשי הקבוצה, המחיר כ-30 מיליון יורו".

* "ספורט" הקטלאני מדווח: "ברצלונה עשויה להשתמש בראפיניה כקלף מיקוח בניסיונה לצרף לקבוצה את כריסטיאן אריקסן מטוטנהאם". ראפיניה שיחק בשנתיים האחרונות באינטר, ויש לה את האופציה להחתימו ב-35 מיליון יורו, אבל האיטלקים מאמינים שיוכלו לקבל מחיר זול יותר.

* פיליפו אינזאגי צפוי להתמנות למאמנה החדש של בולוניה.

* פרדי ליונגברג, 41, מונה למאמן קבוצת האנדר 23 של ארסנל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully