וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה וילאש בואש מועמד לריאל מדריד, פלורנטינו פרס יילך על "תכנית ב'"?

בספרד הוסיפו דמות מפתיעה לבורסת השמות, הנשיא עשוי לבחור בשחקן עבר של המועדון עד אשר ימצא מאמן בכיר יותר לטווח הארוך. לאודרופ ומיצ'ל הוזכרו. וגם: רונאלדו "כועס מתמיד"

עריכה: מתן חדד

11 ימים חלפו מאז שזינדין זידאן הודיע במפתיע על עזיבת ריאל מדריד, ואלופת אירופה עדיין לא מצאה מאמן חדש. ב"מארקה" נכתב היום (שני) כי "ריאל חייבת לקבל החלטה מהירה, או לעבור ל'תכנית ב'". לתכנית החלופית ראשי הבלאנקוס עלולים להגיע משום שהחלום - מאוריסיו פוצ'טינו - ככל הנראה לא ייצא לפועל, וגם שתי האופציות הבאות, יורגן קלופ ואנטוניו קונטה, נראות פחות סבירות מיום ליום (קלופ בשל מחויבותו לליברפול, קונטה בשל יחסיו הרעים עם שחקני והנהלת צ'לסי).

אז מה היא אותה תכנית ב'? אחד השמות שהוזכרו הוא זה של מיצ'ל, שרשם 404 משחקי ליגה כששחקן במדי ריאל מדריד בין 1982 ו-1996 ופוטר במהלך העונה החולפת ממלאגה שנקלעה למאבקי תחתית (ובסופו של דבר גם סיימה אחרונה). "ריאל רוצה שחקן עבר שיוכל לקבל את כבוד השחקנים בחדר ההלבשה ומסוגל לשמש כמעין צעד ביניים עד מינוי מאמן לטווח ארוך יותר", נכתב ב"מארקה".

על כן, שני שמות נוספים הוזכרו באותו הקשר: מיכאל לאודרופ, שכיכב במועדון ב-1994-1996, אך לא אימן באירופה מאז שהדריך את סוונסי ב-2014, וקלרנס סיידורף, שחקן הבלאנקוס מ-1994 עד 2000, שנכשל בעונה החולפת כשהדריך את דפורטיבו לה קורוניה. "פרס ישקול את האופציות המובילות שלו, אבל דברים לא יתחילו ללכת בכיוון הזה, הוא יעבור לתכנית ב'", כך על פי "מארקה".

מועמד מפתיע שנזרק על ידי תחנת רדיו בספרד הוא אנדרה וילאש בואש, שעזב את שנגחאי SIPG הסינית בדצמבר האחרון ונכשל במרבית הג'ובים שלו בשנים האחרונות, מאז עזב את טוטנהאם (שם הדריך בהצלחה רבה את גארת' בייל).

עוד בנושא:

העברות בעולם - 11.6: ויירה מאמן ניס, דאולופאו נמכר מברצלונה לווטפורד
צ'יצ'אריטו על פרשת הסרטון: "הנשים שהגיעו לא היו נערות ליווי"
ההתלבטות הגדולה של סמפאולי לקראת איסלנד: אגוארו או היגואין

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס. AP
חושב בכל הכיוונים. פרס/AP

ומה קורה בגזרת כריסטיאנו רונאלדו? על פי "מארקה", אין הרבה חדש - הפורטוגלי עדיין זועם על ראשי המועדון, בזמן שהוא ממתין לחוזה חדש ומשופר. "הבלאנקוס סוף סוף מוכנים להרהר בעזיבתו, נראה שהמשא ומתן בין שני הצדדים יהיה מסובך מתמיד. הפורטוגלי יודע שלא יהיה פשוט למצוא קבוצה שתענה על דרישותיו, וריאל יודעת שעזיבתו תעלה ביוקר.

"רונאלדו זועם מתמיד. הוא נגעל מההצעה האחרונה שקיבל מריאל, שלא היתה מאוד שונה מזו שהגיעה אחרי גמר האלופות בקרדיף. כרגע, ריאל רחוקה מאוד מלהעניק לו את המשכורת שתרצה אותו, והמחשבות שלא מעריכים אותו רק גורמות לו לכעוס עוד יותר. אלא אם יהיה שינוי דרסטי בימים הקרובים, יגיעו הצדדים לנקודת אל חזור".

עוד באותו נושא

העברות בעולם - 11.6: ויירה מאמן ניס, דאולופאו נמכר מברצלונה לווטפורד

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. רויטרס
רותח מזעם. רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully