וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 11.6: נאפולי הציגה את סימונה ורדי

קשר נבחרת איטליה הגיע מבולוניה תמורת 25 מיליון יורו והפך לרכש הראשון בעידן קרלו אנצ'לוטי. פטריק ויירה מונה למאמן ניס, ברצלונה מכרה את דאולופאו, סוכמה העברת קלייברט לרומא

עריכה: מתן חדד

העברות

* נאפולי הציגה את הרכש הראשון שלה בעידן קרלו אנצ'לוטי: סימונה ורדי, קשר נבחרת איטליה, שהגיע מבולוניה תמורת 25 מיליון יורו אחרי 10 שערים ו-10 בישולים בעונה האחרונה. ורדי, שפירוש שמו באיטלקית הוא ירוק, גם קיבל סרטון וולקאם נהדר (ראו למטה).

* ניס הודיעה רשמית על מינויו של פטריק ויירה לתפקיד המאמן. ויירה שאימן את ניו יורק סיטי מה-MLS מחליף את לוסיאן פאבר שעבר לבורוסיה דורטמונד. על פי הדיווחים בצרפת, ויירה חתם לשלוש שנים.

* ברצלונה הודיעה רשמית כי שחקן הקבוצה ג'רארד דאולופאו עובר לווטפורד. הקבוצה מהפרמיירליג תשלם על הקשר 13 מיליון יורו, פלוס 4 מיליון על בונוסים שונים. ברצלונה גם קיבלה אחוזים על מכירה עתידית של השחקן, שבעונה שעברה ניסה לחזור לקבוצת נעוריו אבל ללא הצלחה גדולה (17 משחקים, 2 שערים), והושאל לווטפורד, שבה רשם 7 הופעות (שער אחד).

* גידו פיסארו, קשרה בן ה-28 של סביליה שהיה גם בסגל המורחב של ארגנטינה לקראת המונדיאל, חזר לטיגרס המקסיקנית, בה שיחק בארבע השנים שלפני המעבר לליגה הספרדית. סכום ההעברה המוערך: 8.7 מיליון יורו.

* סטוק סיטי השלימה את רכישתו של הקשר בן ה-22 אוגנקארו אטבו, קשר נבחרת ניגריה ששיחק בעונה שעברה בלאס פלמאס בהשאלה מפיירנסה הפורטוגלית. סטוק שילמה לפורטוגלים 7.2 מיליון יורו עבור הניגרי שחתם לחמש שנים.

* זה כבר דווח בשבוע שעבר, אבל כעת זה רשמי: גרהאם פוטר, שאימן את אסטרסונד השבדית המפתיעה בעונה שעברה וסחף אותה לעונה נהדרת בליגה האירופית, חזר לאי הבריטי וחתם בסוונסי.

* הופנהיים החתימה לארבע שנים את שחקן הכנף וינצ'נזו גריפו בן ה-25, עליו שילמה לבורוסיה מנשנגלדבאך 5.5 מיליון יורו.

* הרטה ברלין רכשה את פסקל קפקה, חלוצה בן ה-22 של ארגבירגה אווה מהליגה השנייה ובנו של שוער העבר אנדראס קפקה, תמורת 2 מיליון יורו וחוזה ארוך טווח.

* מוניר אל חמדאווי, 33, שחקן נבחרת מרוקו לשעבר, שסיים את חוזהו בטוונטה לאחר ירידת הליגה ושיחק בעבר גם בטוטנהאם, פיורנטינה ואייאקס, ישחק לראשונה בקריירה בארצו לאחר שחתם לשנתיים בקבוצת טנג'יר.

* שטוטגרט הודיעה על הארכת חוזהו של המאמן טייפון קורקוט עד קיץ 2020. הטורקי בן ה-44 הגיע לקבוצה בינואר והוביל אותה למקום השביעי בבונדסליגה.

שמועות

*באיטליה טוענים כי ג'סטין קלייברט ימריא לרומא על מנת לעבור בדיקות רפואיות בקבוצה האיטלקית. זאת אחרי שרומא וקבוצתו הנוכחית אייאקס הגיעו לסיכום על ההעברתו של שחקן ההתקפה בן ה-18 תמורת סכום של 20 מיליון יורו.

* בצרפת מדווחים שוולנסיה הגיעה עם פריס סן ז'רמן לסיכום על רכישתו של גונסאלו גדש, הקיצוני הפורטוגלי הנהדר ששיחק אצלה כמושאל בעונה החולפת, תמורת 50 מיליון יורו.

* "אס" טוען כי ריאל מדריד וליברפול במאבק על אליסון, שוער רומא. "מה שאני בעיקר רוצה זה שהעניין יוכרע לפני המונדיאל", אמר השוער הפותח של נבחרת ברזיל. "למען האמת, השארתי את האחריות לנציגים שלי. אם זה לא יוכרע השבוע, זה יקרה רק אחרי הטורניר. כולי מרוכז רק בנבחרת".

* "דיילי סטאר" מדווח כי הגעתו האפשרית של ניימאר לריאל מדריד מערערת את הביטחון של מרקו אסנסיו בנוגע למעמדו בבלאנקוס, וליברפול ביררה מספר פעמים בנוגע לאפשרות לצרפו.

* מחר צפויה להתפרסם החלטה חשובה בנוגע למצבה של פריס סן ז'רמן בכל הנוגע לפייר פליי הפיננסי, אבל בינתיים בצרפת טוענים כי אלופת צרפת רוצה לצרף מצ'לסי את הקשר אנגולו קאנטה, שסוכנו ערך מספר פגישות עם המנהל המקצועי של פ.ס.ז'.

* אנטואן גריזמן עובר לברצלונה או לא? הכוכב הצרפתי שמתכונן למונדיאל אמר שעתידו יוחלט לפני משחק הפתיחה של נבחרתו ומל אוסטרליה בשבת. מאמן צרפת דשאן: "גרזמן ישחק בספרד". ב"מונדו דפורטיבו" טוענים ש"בברצלונה בטוחים: הוא ישחק אצלנו".

* ב"ספורט" הקטלאני מדווחים שטוטנהאם רוצה להחתים את ראפינייה אחרי שאינטר לא מימשה את אופציית הרכישה שלו מברצלונה. אולם, מחירו (35 מיליון יורו) גבוה מדי בשביל הספרס.

* על פי דיווחים שונים, פפ גווארדיולה להוט להביא למנצ'סטר סיטי את דוגלאס קוסטה, אותו אימן בבאיירן מינכן. יובנטוס ניצלה את אופציית הרכישה ושילמה לבאיירן מינכן 40 מיליון יורו על הברזילאי שחתם עד 2022, אבל סיטי מוכנה לשלם לא פחות מ-100 מיליון יורו.

* על פי הדיווחים האחרונים ג'ורדי קרויף מועמד חזק להיות מאמנה הבא של ניו יורק סיטי מה-MLS. זאת לאחר שפטריק ויירה שהיה אמור לאמן את הקבוצה, חתם בסופו של דבר בניס.

* אולי הנס הצהיר: "המחיר של 200 מיליון יורו זה שטות. רוברט לבנדובסקי לא יימכר והוא יישאר שחקן של באיירן גם בעונה הבאה".

* ברצלונה עשויה לנסות לרכוש את פרנקי דה יונג, קשרה בן ה-21 של אייאקס, כשסכום ההעברה מוערך בלפחות 30 מיליון יורו.

* על פי "איל מסאג'רו", ריאל מדריד מוכנה להציע ללאציו 150 מיליון יורו כדי לרכוש את הקשר הסרבי סרגיי מילינקוביץ' סאביץ'.

* קלאודיו מרקיזיו, שחקן הבית היחיד של יובנטוס, שלא נמצא בתוכניות לעונה הבאה ומחזיק בחוזה עד 2020, עשוי להגיע עם אלופת איטליה לסיכום על התרת חוזהו ולעבור למונאקו ולא ל-MLS.

שחקן באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי. רויטרס
לא למכירה. רוברט לבנדובסקי/רויטרס

* נאפולי הפסיקה את המשא ומתן עם נציגיו של לוקאס טוריירה, קשרה של סמפדוריה ונבחרת אורוגוואי, לאחר שלטענתה סוכנו של השחקן השתמש בשם של ארסנל כדי ליצור לחץ ולהעלות את דרישות השכר (3 מיליון יורו, פי שניים מז'ורז'יניו). עם סמפ גם הושג סיכום על תשלום של 25 מיליון יורו (סעיף השחרור).

* ז'ורז'יניו בינתיים נמצא במשא ומתן מתקדם עם מנצ'סטר סיטי, כאשר נאפולי אמורה לקבל תמורתו 47 מיליון יורו ועוד 6 מיליון על פי משתנים.

* עוד בנאפולי: גוואנגז'ו אברגרנדה הקדימה את שנדונג לוננג והגישה הצעה של 16 מיליון יורו על הקפטן ושיאן השערים של המועדון, מארק האמשיק, המעוניין לעבור לשחק בסין. הבעיה? נאפולי דורשת כמעט פי שניים.

* סטפנו פיולי מקווה שפיורנטינה תשאיר את פדריקו קייזה, למרות הצעות של יותר מ-50 מיליון יורו מצד נאפולי, יובנטוס וקבוצות מאנגליה: "אני כמאמן לא אחראי על אסטרטגיית ההעברות, אבל ברור שאני מקווה שימשיך. אנחנו רוצים לעשות קבוצה טובה יותר, והוא הצעיר הכי טוב באיטליה כרגע".

* בנפיקה נאבקת עם לאציו על הקשר האורוגוואי דייגו לקסאלט (25). לאציו לא מוכנה לשלם יותר מ-10 מיליון יורו, בעוד קבוצתו גנואה דורשת 15 ועשויה להעדיף למכור אותו לפורטוגלים.

* על פי "סקיי ספורטס", ווטפורד הגיעה לסיכום עם בולוניה על רכישתו של המגן השמאלי אדם מאזינה. סכום הרכישה מוערך בכ-9 מיליון יורו.

* בספרד מדווחים על סיכום עקרוני של קווין גמיירו בוולנסיה, כאשר הסכום אותו היא תצטרך לשלם לאתלטיקו מדריד תמורת החלוץ הצרפתי טרם נקבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully