וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון השתתף במשחק הפרידה מתומאש רוזיצקי, גם תומאש סיבוק

הצ'כי האגדי זכה לכבוד במשחק של כוכבים ממדינתו מול כוכבי שאר העולם, ושני שחקני מכבי פתח תקוה היו על כר הדשא. שחקני עבר והווה רבים של ארסנל הגיעו, רוזיצקי ג'וניור גנב את ההצגה

בפעם השנייה בתוך שבועיים, יוסי בניון לקח הערב (שבת) חלק במשחק פרידה משחקן גדול בקנה מידה אירופי איתו שיתף פעולה במהלך הקריירה, ואחרי דירק קאוט הגיע תורו של תומאש רוזיצקי. הצ'כי האגדי בן ה-37 זכור בעיקר מהתקופות ששיחק בדורטמונד ובארסנל - שם שיחק עם בניון - ומהשתייכותו לדור הזהב של הכדורגל הצ'כי בעשור הקודם. בקיץ האחרון הוא סגר מעגל וחזר לספרטה פראג (שם שיתף פעולה עם טל בן חיים), אבל פציעות אילצו אותו להודיע על פרישה כבר בחודש דצמבר. הערב נפרד ממנו המועדון באירוע חגיגי ומרגש.

עוד בנושא

בניון, ג'רארד, רובן וסניידר: קאוט נפרד מפיינורד עם משחק חגיגי
בפורטוגל טוענים: בנפיקה הציעה 5 מיליון יורו עבור מנור סולומון
דיווח: אברמוביץ' דחה הצעה למכור את צ'לסי למיליארדר ג'ים ראטקליף

הסגלים למשחק

במשחק ניצחה נבחרת הכוכבים הצ'כים 2:5 את נבחרת שאר העולם, בה היה חבר גם בניון. אגב, קפטן נבחרת ישראל לשעבר לא היה שחקן מכבי פתח תקוה היחיד על כר הדשא, שכן בנבחרת שמולו שותף הבלם תומאש סיבוק. חוץ מהם היו שחקנים רבים עם עבר בארסנל, מה שיצר את תמונת המחזור הבאה:

אוהדי ארסנל לא ממש אהבו את התמונה, ויצאו נגד ארבעה מהמצולמים: רובין ואן פרסי, ססק פברגאס, בקארי סאניה וגאל קלישי - ארבעה שחקנים שעזבו את התותחנים ונתפסים כבוגדים על ידי הקהל. אחד מהם הביע את הדעה הרווחת:

במחצית התוצאה הייתה 2:2 משערים של יאן קולר (צמד), אברטון הברזילאי ו-ואן פרסי. בפתיחת המחצית השנייה, בה עבר רוזיצקי לשחק עם הצ'כים, הוא התכבד בשער מהנקודה הלבנה. שטפן ואצ'ושק, שהיה בסגל הצ'כי ליורו 2004, הגדיל ואז הגיע הרגע המרגש מכולם: בנו של רוזיצקי עלה לכר הדשא וכבש את החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully