וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון, ג'רארד, רובן וסניידר: קאוט נפרד מפיינורד עם משחק חגיגי

הקבוצה ההולנדית ערכה משחק פרישה לסמל הפורש שלה, בו שותפו כוכבים רבים כולל הקשר הישראלי ששיחק איתו בליברפול. קאוט כבש בפנדל, ג'רארד נפרד: "הוא בנאדם נפלא ושחקן מצוין"

עריכת וידאו:ניר חן

אחרי קריירה מפוארת במיוחד, חלקה הגדול בליברפול, פיינורד קבוצת האם של קאוט ערכה משחק פרידה חגיגי מהסמל שלה שזכה עמה בשלוש אליפויות, משחק שלו שותף גם יוסי בניון הקשר הישראלי ששיתף פעולה עם בניון ב-110 משחקים במדי ליברפול. אל אירוע הפרידה שלו הוזמנו אגדות כדורגל כמו סטיבן ג'רארד, ג'יימי קראגר ואחרים. רוי מקאי, פייר ואן הוידונק וסלומון קאלו. הקבוצה של כוכבי פיינורד לשעבר, אותה אימן רונאלד קומאן, כללה בין השאר את רוי מקאי, פייר ואן הוידונק וסלומון קאלו.

האירוע כלל שני משחקים. משחק בין פיינורד לבין קבוצת "החברים של דירק". המשחק השני הפגיש את פיינורד עם נבחרת הכוכבים של הולנד בהדרכת לואי ואן חאל, ושם שיחקו בין היתר אדווין ואן דר סאר, פרנק דה בור, רוד ואן ניסטלרוי וגם שחקנים פעילים כמו אריאן רובן, ווסלי סניידר ורובין ואן פרסי.

יוסי בניון משחק פרידה דירק קאוט פיינורד.
בניון והחברים במשחק החגיגי

במשחק הראשון ניצחה קבוצת החברים של קאוט 2:3 משערים של וובו, קארול וגרסיה. במשחק השני ניצחד הולנד באותה תוצאה משערים של ואן פרסי (צמד) וסניידר. קאוט פתח את המשחק עם המדים של הולנד, אך במחצית עבר לשחק לטובת פיינורד, וכבש פנדל ממש בדקות הסיום.

סטיבן ג'רארד, שלבש את החולצה של פיינורד במחצית השנייה, שיבח את חברו לשעבר לליברפול כשאמר: "כחבר טוב של דירק, אני יודע מה היום הזה מסמל עבורו. היום הגענו לחלוק כבוד לקאוט. הוא בנאדם נפלא ושחקן טוב. זה יום ממש מיוחד".

על כך שקאוט זכה באליפות עם פיינורד בעונתו האחרונה, אמר: "זה נפלא עבורו להיות אלוף, זה משהו שיישאר איתו לכל החיים. אלו חדשות טובות שהוא יהיה מאמן בעונה הבאה, יש לו הרבה מה לתרום לכדורגל".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

צפו בגול הפרידה של קאוט

צפו בג'רארד נפרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully