וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חזן: "מסי אולי גדול הדור, אבל ירושלים בירת ישראל לנצח"

6.6.2018 / 8:47

מאמן נבחרת ישראל הגיב להחלטת נבחרת ארגנטינה לא להגיע לישראל: "חבל שאנשים נותנים לגורמים פוליטיים להסיט אותם מהספורט". השחקנים מאוכזבים: "ארגנטינה עשתה הכל כדי להמריא ישירות לרוסיה"

צלמים זמניים מורשים

בבוקר שאחרי ההודעה על ביטול משחק הנבחרת מול נבחרת ארגנטינה, שאמור היה להתקיים ביום שבת הקרוב באצטדיון טדי בירושלים, שחקני ומאמני הנבחרת בעיקר מאוכזבים. אלון חזן, שאמור היה לעמוד על הקווים במשחק, אמר: "עד הבוקר לא שמעתי על ביטול המשחק. התאכזבתי כאיש כדורגל. כישראלי, אני משתדל לא לערב פוליטיקה. חבל לי מאוד שאנשים נותנים לגורמים פוליטיים להסיט אותם מהספורט. אני מאוד מעריך את מסי ככדורגלן. חושב שהוא גדול הדור. אז דור נמשך 25 שנים, אבל ירושלים בירת ישראל היא לנצח. היא בירת ישראל גם בלי טראמפ". עוד הוסיף המאמן: "אהבתי לראות מאוד את הגישה של השחקנים. משמיצים אותם בכל מקום, אבל הם באו ורצו מאוד לעשות הכל".

בנבחרת ישראל אמרו הלילה כי בכל מקרה היום ניתן יום חופש לשחקנים והם אמורים היו לשוב להתאמן מחר. השחקנים התעדכנו כי במהלך היום תצא הודעה רשמית לגבי האימון מחר וכי אין טעם לקיים אותו במקרה של ביטול המשחק. "חבל מאוד שהמשחק יבוטל. אסור לערבב בין ספורט ופוליטיקה. למרות שלדעתי, במקרה הזה, העניין הפוליטי הוא רק תירוץ. הם פשוט עשו הכל כדי לטוס ישירות לרוסיה", אמר אחד השחקנים.

עוד בנושא

שגרירות ישראל בארגנטינה הודיעה: בוטל המשחק בין הנבחרות
גונסאלו היגואין אחרי ביטול המשחק: "סוף סוף התקבלה החלטה נכונה"
אחמד טיבי: "עוד ניצחון למסי ולפלסטינים משער עצמי של מירי רגב"

מאמנה הזמני של נבחרת ישראל אלון חזן. ברני ארדוב
מאוכזב. אלון חזן/ברני ארדוב
שחקן ברצלונה ליאונל מסי בכותל המערבי. ברני ארדוב
"הוא אולי גדול הדור, ירושלים בירת ישראל לנצח/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully