וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמות חדשים במירוץ לתפקיד יו"ר ההתאחדות: יואל לביא וצביקה רוזן

5.6.2018 / 17:21

לוואלה! ספורט נודע שגורמים שונים בכדורגל הישראלי רוצים להריץ את שחקן העבר של מכבי תל אביב ונבחרת ישראל לתפקיד. גם שמו של ראש עיריית רמלה עלה, במסגרת רוטציה עם שינו זוארץ

ברני ארדוב

בעקבות פסילתו של שינו זוארץ והעובדה שקבוצות לא מגיעות להבנות על מועמד מוסכם במקומו, לוואלה! ספורט נודע על יוזמה חדשה מצד גורמים שונים בכדורגל הישראלי להריץ את צביקה רוזן לתפקיד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. רוזן, שחקן העבר של מכבי תל אביב ונבחרת ישראל, שימש לפני מספר שנים כיושב ראש איגוד השופטים והוא דמות הנחשבת למקובלת מאוד בחוגים רבים בכדורגל הישראלי. רוזן גם היה שותף לוועדת האיתור שבחרה בשעתו את המאמן אלישע לוי לתפקיד מאמן נבחרת ישראל. גורם בכיר בכדורגל הישראלי אמר לוואלה! ספורט: "צביקה רוזן יכול להיות המועמד הכי נכון, הכי מתאים והכי מקובל על כמה שיותר קבוצות בכדורגל הישראלי. על דבר אחד אי אפשר להתווכח: טובת הכדורגל הישראלי תמיד הייתה לנגד עיניו".

שם נוסף שעלה בשעות האחרונות הוא זה של יואל לביא, מי שהיה ראש עיריית רמלה ומחובר מאוד לספורט. גורמים שונים מריצים גם את שמו כמועמד, ברוטציה עם שינו זוארץ, לפיה לביא יהיה בתפקיד בשנתיים הראשונות וזוארץ לאחר מכן. מלבד השמות הללו, גם שמו של רז קינטליך, המכהן כחבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל, מוזכר באופציה של רוטציה עם זוארץ.

מוקדם יותר פרסמנו שאיציק קורנפיין, המועמד לראשות ההתאחדות לכדורגל, מתכוון לחכות להחלטה של שינו זוארץ בדבר האפשרות לערער על פסיקת ועדת הכשירות לפסול אותו מלהתמודד לתפקיד. במידה שזוארץ יחליט לא לערער על הפסיקה, יגיש קורנפיין באופן מיידי את מועמדותו לתפקיד היו"ר. במידה שזוארץ יערער, ימתין קורנפיין להחלטת בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל. "אני בפנים", אמר הבוקר (שלישי) קורנפיין. "אכבד את שינו ואתן לו להחליט אם הוא רוצה לערער. כל עוד שינו יערער, אני אמתין להחלטה. במידה ששינו יחליט לא לערער, אגיש את מועמדותי באופן מיידי. תפקיד יו"ר ההתאחדות הוא תפקיד שאני רוצה לעשות ושום דבר לא השתנה".

עוד בנושא

שינו זוארץ נפסל בוועדה, איציק קורנפיין עשוי להגיש מועמדות
מקורבי זוארץ: הוא לא יחזור להיות ספונסר בפתח תקוה

טוכמן וחמי קורנפיין 1.4. ברני ארדוב
מתאזר בסבלנות. איציק קורנפיין/ברני ארדוב

קורנפיין הבהיר כי מהבדיקות שהוא ערך, תינתן ארכה להגשה מחודשת של מועמדים אם זוארץ יוצא מהתמונה. העובדה שקורנפיין חוזר לעניינים, תגרום למועדונים כמו הפועל באר שבע, מ.ס. אשדוד והפועל רעננה לשוב ולתמוך במועמדותו. עוד מועדונים בשתי הליגות העליונות רוצים לראות דמות כמו קורנפיין בראשות ההתאחדות לכדורגל והם כולם יתמכו בו כאשר הוא יגיש את מועמדותו.

(עדכון ראשון: 10:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully