וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט רוטברט חתם לעונה בלה פורטל, מהליגה הצרפתית העליונה

4.6.2018 / 21:43

הסנטר בן ה-32 (2.17 מ'), שהעמיד ממוצעים של 18.9 נקודות ו-12.3 ריבאונדים למשחק בשורות מכבי קרית גת בעונה החולפת, יצטרף לקבוצה שסיימה את 2017/18 במקום ה-11 בצרפת

רוברט רוטברט שחקן מכבי קרית גת. דף הפייסבוק של מכבי קרית גת, אתר רשמי
שב לאירופה. רוטברט/אתר רשמי, דף הפייסבוק של מכבי קרית גת

עונתו הטובה של רוברט רוטברט בליגה הלאומית סידרה לו חוזה בליגה הצרפתית. שחקן הפנים חתם לשנה בלה פורטל מהליגה הצרפתית העליונה, עם אופציה לעונה נוספת.

רוטברט (32, 2.17) רשם העונה במדי קרית גת, בה אף שימש קפטן, 18.9 נקודות ו-12.3 ריבאונדים למשחק. הוא היה הרוח החיה שמאחורי המאבק של שחקני הקבוצה לקבל את משכורתם, ואף נפגש מספר פעמים עם ראש העירייה אבירם דהרי, במה שהפך לסאגה לא נעימה. מלבד העונה המצוינת בקרית גת, עונה שהסתיימה עם הפסד בגמר הפלייאוף, שיחק רוטברט בליגת העל במדי הפועל גליל עליון, עירוני נהריה בשתי קדנציות שונות, מכבי חיפה, ברק נתניה, הפועל תל אביב והפועל אילת. הוא רשם קדנציות בחו"ל בליגה הראשונה בבוסניה, באולימפיה לובליאנה הסלובנית, עמה אף שיחק ביורוליג, בליגה הראשונה בפולין ובליגה השנייה בטורקיה.

לה פורטל סיימה את העונה החולפת במקום ה-11 בליגה הראשונה בצרפת, כשהיא נעצרת ברבע גמר היורופקאפ. הקבוצה עלתה מהליגה השנייה בצרפת רק בתום עונת 2015/16, אז הפתיעה וזכתה באליפות ליגת המשנה למרות שסיימה במקום השישי, ובעונת הבכורה שלה אשתקד סיימה במקום השביעי ונעצרה ברבע גמר הפלייאוף.

עוד בנושא:

אמש פרסמנו: לה פורטל הצרפתית מעוניינת ברוברט רוטברט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully