וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה פורטל הצרפתית מעוניינת ברוברט רוטברט

3.6.2018 / 13:45

אחרי שהוביל את מכבי קרית גת למקום הראשון בליגה הלאומית ולגמר הפלייאוף, עשוי הסנטר (32, 2.17) לעבור לשחק בליגה הראשונה בצרפת. מספר קבוצות בליגת העל מעוניינות בשירותיו גם כן. רשם העונה 18.9 נקודות ו-12.3 ריבאונדים למשחק

סטורם וורן שחקן הפועל באר שבע מול רוברט רוטברט שחקן מכבי קרית גת. ברני ארדוב
חוזר לאירופה? רוברט רוטברט/ברני ארדוב

בעונה שעברה הפתיע רוברט רוטברט שהחליט בגיל 31, גיל שבו רוב שחקני הפנים נמצאים בשיא הקריירה שלהם, לרדת לליגה הלאומית וחתם בשורות היורדת מהליגה הראשונה מכבי קרית גת. ההחלטה של הסנטר ככל הנראה השתלמה לו, ולמרות שלא הצליח לעלות לליגת העל עם קבוצתו, הוא הפך להיות מבוקש על ידי קבוצות ליגת העל, ואף מעבר לים. לוואלה! ספורט נודע כי קבוצת לה פורטל מהליגה הראשונה בצרפת מעוניינת לצרף את השחקן, וייתכן שהוא יבחר לעזוב את ישראל לקדנציה נוספת בחו"ל.

רוטברט (32, 2.17) רשם העונה במדי קרית גת, בה אף שימש קפטן, 18.9 נקודות ו-12.3 ריבאונדים למשחק. הוא היה הרוח החיה שמאחורי המאבק של שחקני הקבוצה לקבל את משכורתם, ואף נפגש מספר פעמים עם ראש העירייה אבירם דהרי, במה שהפך לסאגה לא נעימה. מלבד העונה המצוינת בקרית גת, עונה שהסתיימה עם הפסד בגמר הפלייאוף, שיחק רוטברט בליגת העל במדי הפועל גליל עליון, עירוני נהריה בשתי קדנציות שונות, מכבי חיפה, ברק נתניה, הפועל תל אביב והפועל אילת. הוא רשם קדנציות בחו"ל בליגה הראשונה בבוסניה, באולימפיה לובליאנה הסלובנית, עמה אף שיחק ביורוליג, בליגה הראשונה בפולין ובליגה השנייה בטורקיה.

לה פורטל, שכאמור מעוניינת ברוטברט, סיימה את העונה החולפת במקום ה-11 בליגה הראשונה בצרפת, כשהיא נעצרת ברבע גמר היורופקאפ. הקבוצה עלתה מהליגה השנייה בצרפת רק בתום עונת 2015/16, אז הפתיעה וזכתה באליפות ליגת המשנה למרות שסיימה במקום השישי, ובעונת הבכורה שלה אשתקד סיימה במקום השביעי ונעצרה ברבע גמר הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully