וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן עזרא חתם בהפועל באר שבע: "חזרתי הביתה, מחכה לתת את הכול"

4.6.2018 / 18:50

הקשר חתם לשנתיים בשורות האלופה וישחק בעיר בה נולד וגדל: "עד היום הגעתי לטרנר כשחקן קבוצה יריבה, אני שמח עכשיו שאזכה להרגיש את האנרגיות והתמיכה של האוהדים האדומים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

חן עזרא חתם היום (שני) לשנתיים בהפועל באר שבע, שתהיה קבוצתו החמישית בקריירה. שחקן ההתקפה בן ה-29 שיחק בעונה וחצי האחרונה בבית"ר ירושלים וכעת הצטרף לקבוצה מעיר הולדתו, לאחר שאתמול עבר את הבדיקות הרפואיות בשורות האלופה.

עוד בנושא
בית"ר ירושלים הודיעה: דוד מרטן ישמש כעוזרו של גיא לוזון
בעקבות הביקוש: שחקני הנבחרת קיבלו זכות ראשונים לרכישת כרטיסים
קוזמו קראמר: מיכיל קראמר צפוי לעשות כותרות רבות במכבי חיפה

שחקן הפועל באר שבע חן עזרא עם אסי רחמים. אתר רשמי
מצהוב לאדום. חן עזרא/אתר רשמי

"אני מאוד שמח", אמר עזרא לאחר החתימה, "עד היום הגעתי לטרנר כשחקן קבוצה יריבה, אני שמח עכשיו שאזכה להרגיש את האנרגיות והתמיכה של האוהדים האדומים. לחזור לבאר שבע זה לחזור לבית, למשפחה, לעיר בה גדלתי. מחכה כבר לעלות לכר הדשא ולתת את הכל".

כשהיה ילד, עזרא שיחק בקבוצת הילדים של באר שבע, אך סיים את תקופתו כשחקן נוער בבית"ר טוברוק. בגיל 18 עבר למכבי נתניה ואחרי עונת השאלה להפועל כפר סבא הצליח לעשות את הפריצה שלו והפך לשחקן משמעותי בשרון. יכולתו הביאה אותו למכבי חיפה, ממנה נפרד אחרי ארבע עונות מוצלחות מבחינה אישית אבל פחות מבחינה קבוצתית, ועם זכייה בגביע המדינה. מהכרמל עבר להפועל תל אביב, אותה עזב באמצע עונת הירידה שלה ללאומית בשל הקשיים הכלכליים של המועדון. בעונה וחצי האחרונות, כאמור, שיחק במדי בית"ר ירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully