וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל - ארגנטינה: עובדי משרד התרבות והספורט ויתרו על הכרטיסים

3.6.2018 / 17:50

למשרד הוקצו 200 כרטיסים, העובדים הודיעו: "נגרם לנו עוול, הוויתור נעשה לאור הפגיעה בתדמיתנו". אלון חזן תרגל הרכב למשחק. ג'יבריל רג'וב קורא: "לשרוף את החולצות של מסי אם ישחק בירושלים"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל נכנסה לשבוע ארגנטינה והעבירה הילוך לקראת משחק ההכנה במוצ"ש הקרוב באצטדיון טדי. עבור ישראל מדובר במשחק ידידות והזדמנות לפגוש את ליאונל מסי ויתר הכוכבים, אך עבור הארגנטינאים תהיה זו הכנה אחרונה לפני היציאה למונדיאל ברוסיה.

בינתיים, אחרי סערת הכרטיסים בשבוע שעבר, הודיע הערב (ראשון) משרד התרבות והספורט כי הוא מוותר על 200 הכרטיסים שהוקצו לו. בהודעה נכתב: "עובדי משרד התרבות והספורט, בעצה אחת עם הנהלת המשרד, הודיעו באמצעות ועד העובדים כי בכוונתם לוותר על כל הכרטיסים למשחק ישראל - ארגנטינה שהוצעו למשרד עבור העובדים במחיר מלא, ולהחזירם ליזם, זאת על אף שהם משוכנעים כי נגרם להם עוול. יובהר כי ויתור העובדים על הכרטיסים נעשה לאור תחושת אי הנוחות הכבדה ששררה בקרב העובדים בשל הפרסומים האחרונים, הפגיעה בתדמיתם כעובדי ציבור והאור השלילי בו הוצגו בתקשורת".

את ההודעה הוציאו במשרד הספורט רק לאחר דיון אצל המשנה ליועץ המשפטי לממשלה. עוד לפני שעו"ד דינה זילבר נדרשה לסוגיה, הודיע המשרד על הכוונה להחזיר את הכרטיסים ולפיכך הבדיקה הסתיימה.

עוד בנושא
בני סכנין הודיעה על פיטוריו של טל בנין
הפועל רעננה: מירקו אורמוש חתם לשנתיים, גם טל איילה הצטרף
חן עזרא עבר בדיקות רפואיות בהפועל באר שבע, יחתום לשלוש שנים

אלון חזן מאמנה הזמני של נבחרת ישראל עם עוזרו אלון חרזי. יוסי ציפקיס
חוזרים לשתף פעולה. אלון חזן עם אלון חרזי/יוסי ציפקיס

אלון חרזי ישמש כעוזרו של אלון חזן במשחק. חרזי הגיע לאימון הערב וכאמור יישב על הספסל לצד חברו מימי מכבי חיפה והנבחרת. לירון גלאט, עוזרו של חזן מנבחרת הנוער, ימשיך כעוזר ואנליסט.

על פי התרגול הראשון, אריאל הרוש ישמור על מקומו בין הקורות. המגן הימני שקיבל עדיפות באימון היה בן ביטון, בשמאל שיחק טאלב טואטחה ובמרכז ההגנה שיתפו פעולה איתן טיבי ועאיד חבשי. אלמוג כהן, ביברס נאתכו ובירם כיאל הוצבו בקישור, כאשר באגפים היו דיא סבע וחנן ממן ובחוד תומר חמד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דיא סבע שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
"בא בידיעה שבוחנים אותי". דיא סבע באימון/יוסי ציפקיס

חנן ממן, קשר האלופה הפועל באר שבע שנבחר גם לשחקן העונה, אמר לקראת המשחק: "זה מפגש מרגש, נחמד מאוד לפגוש נבחרת כזו גדולה. מעבר למסי, כל שחקן שם הוא ברמה הכי גבוהה שיש. מקווה שהקהל ייהנה גם מאיתנו ולא רק ממסי, הגיע הזמן שייצא עם תחושה טובה. נעשה הכול בשביל לעשות את הכי טוב, הם מתכוננים לטורניר קצת יותר חשוב, אבל ננסה לנצח. אני מצפה להיות חלק מהרוטציה ולהשתלב בנבחרת בשנה הקרובה. החולצה של מסי? לא מתעסקים בזה. יש פה הרבה חבר'ה חדשים, האווירה טובה".

דיא סבע, מלך שערי ליגת העל שכיכב העונה במדי מכבי נתניה: "זה לא סוד, זו העונה הכי טובה שלי בקריירה. כולם רוצים לשחק, אנחנו עובדים קשה באימונים והמאמן יחליט. זה כיף גדול לפגוש את השחקן הכי טוב בעולם ונבחרת מהטובות בעולם. זה מרגש, אבל אנחנו שחקני כדורגל שבאים לשחק, להיראות טוב ולנסות לנצח. אני בא תמיד בידיעה שבוחנים אותי ומסתכלים עליי, והמשחק הזה זו הזדמנות טובה".

חנן ממן שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
תורגל בהרכב. חנן ממן/יוסי ציפקיס

ג'יבריל רג'וב, יו"ר ההתאחדות הפלסטינית, קרא לליאו מסי לא להגיע לירושלים, ואף הציע לשרוף את חולצתו אם יעשה זאת. רג'וב, כידוע, כבר שנים דורש להחרים את הכדורגל הישראלי בעקבות העובדה שלדבריו, ישראל עוברת על החוק עם שיתוף של קבוצות מעבר לשטחה. כעת הוא מגביר את המלחמה בהתייחסו למשחק של הנבחרת מול ארגנטינה.

"המשחק הזה הפך לכלי פוליטי", אמר רג'וב היום במסיבת עיתונאים, "ממשלת ישראל מנסה להעניק לו חשיבות פוליטית בהתעקשותה שהוא ייערך בירושלים... ליאו מסי הוא סמל לשלום ואהבה. אנחנו מבקשים ממנו לא להשתתף באירוע שמכבס את פשעי הכיבוש... למסי יש עשרות מיליוני מעריצים במדינות ערב ובמדינות מוסלמיות... אנחנו מבקשים מכולם לשרוף את החולצות שלו ואת הפוסטרים שנושאים את שמו".

אריאל הרוש (מימין) עם דני עמוס שוערי נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
אריאל הרוש עם דני עמוס/יוסי ציפקיס
מחמוד קנדיל שוער נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
מחמוד קנדיל/יוסי ציפקיס
עומר אצילי שחקן נבחרת ישראל עם המאמן אלון חזן. יוסי ציפקיס
עומר אצילי עם אלון חזן/יוסי ציפקיס
אלון תורג'מן (מימין) עם דן איינבינדר שחקני נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
אלון תורג'מן עם דן איינבינדר/יוסי ציפקיס
ביברס נאתכו, טאלב טואטחה באימון נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
ביברס נאתכו עם טאלב טואטחה/יוסי ציפקיס
אריאל הרוש שוער נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
אריאל הרוש/יוסי ציפקיס
אלי דסה שחקן נבחרת ישראל, מאחוריו בן ביטון. יוסי ציפקיס
אלי דסה עם בן ביטון/יוסי ציפקיס
בן שהר (מימין), ביברס נאתכו, איתן טיבי באימון נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
בן שהר, ביברס נאתכו ואיתן טיבי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully