וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול סיכם עקרונית בבני סכנין, טל בנין יקבל הודעה ביממה הקרובה

3.6.2018 / 15:29

מאמן הנבחרת הצעירה סיכם את מרבית תנאיו, כאשר הפרטים האחרונים צפויים להיסגר עם חזרתו מחו"ל. במועדון הוחלט להיפרד מבנין וכעת ממתינים לבדיקת הנושא מבחינה משפטית

צילום מסך

מרקו בלבול צפוי להיות מאמנה של בני סכנין בעונת 2018/19. מאמן הנבחרת הצעירה סיכם את מרבית תנאיו, ועל פי גורמים במועדון נותרו עוד כמה פרטים אחרונים לסגור לאחר חזרתו מחו"ל, כולל מול ההתאחדות לכדורגל, שם חוזהו של בלבול מסתיים בחודש אוגוסט, מה שמהווה כרגע מכשול רציני. בלבול הבהיר לאנשי סכנין שאם וילי רוטנשטיינר, המנהל המקצועי החדש, יבקש ממנו להאריך את חוזהו בנבחרת הצעירה הוא יסכים לכך. אם לא, כל התנאים עליהם סיכם בסכנין יישארו תקפים.

אם הכול יסתדר, המאמן בן ה-50 ישוב לקדנציה שלישית בסכנין, אותה הוביל לפלייאוף העליון בעונת 2013/14.

החזרת בלבול מגיעה על רקע ההחלטה להיפרד מטל בנין. אל הפגישה עם המאמן הנוכחי, היו"ר מוחמד אבו יונס כבר הגיע מלווה בעורך דין וגורמים במועדון אמרו כי מבחינתם זו הייתה שיחת שימוע לכל דבר ולכן יכולים להודיע למאמן על פיטוריו. בנין יקבל את מלוא חוזהו, שכן ההתקשרות בין הצדדים היא לעונה נוספת. אם יבינו בסכנין כי יש באפשרותם להתגבר על המכשולים המשפטיים, בנין יקבל הודעת פיטורים תוך 24 שעות.

ביממה האחרונה כבר קיבלו שחקנים בקבוצה מסר לפיו יתבצע שינוי בעמדת המאמן. נאמר להם כי בלבול צפוי להתמנות בקרוב והם התבקשו להמתין עם החלטות לגבי עתידם.


עוד בנושא

מכבי תל אביב תדרוש 4 מיליון יורו בלבד על וידאר קיארטנסון
קראמר נחת בישראל. יעבור בדיקות ויחתום לשנתיים במכבי חיפה
הפועל חדרה התחילה לנהל מגעים עם החלוץ ואדים מנזון

מאמן הנבחרת הצעירה, מרקו בלבול. GettyImages
המחליף של טל בנין? מרקו בלבול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully