וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק למפארד מונה למאמן דרבי קאונטי: "הזדמנות ענקית עבורי"

שחקן העבר חתם לשלוש עונות בקבוצה מליגת המשנה ויוציא לדרך את קריירת האימון: "עבדתי באופן צמוד עם כמה מהמאמנים הטובים בעולם ואני בטוח ביכולות שלי". היו"ר: "הוא ווינר ומנהיג"

שחקן עבר פרנק למפארד. AP
יצליח לעלות לפרמיירליג? למפארד/AP

פרנק למפארד מונה הבוקר (חמישי) למאמנה החדש של דרבי קאונטי. שחקן העבר של נבחרת אנגליה פרש ממשחק פעיל לפני קצת יותר משנה כמלך שערי צ'לסי בכל הזמנים וכעת יוצא לדרך חדשה ויתחיל את הקריירה שלו כמאמן. למפארד בן ה-39 (בעוד שבועיים 40) דחה הצעות מאוקספורד ומאיפסוויץ' בחיפוש אחר ההזדמנות הנכונה, ואחרי סבב פגישות עם ראשי דרבי החליט לחתום.

"תמיד רציתי לאמן מועדון עם מסורת גדולה והיסטוריה כמו דרבי קאונטי", אמר לאחר החתימה לאתר הרשמי של המועדון, "זו הזדמנות אדירה עבורי. בתקופה האחרונה שוחחתי על התפקיד ועל מטרות הקבוצה עם יושב הראש ושאר אנשי המועדון. אנחנו רוצים לבנות על העונה שעברה, אז הקבוצה סיימה בין שש הראשונות והגיעה לפלייאוף, וגם לקדם שחקנים צעירים מקבוצת הנוער.

"זו העבודה הראשונה שלי כמאמן, אבל עבדתי באופן צמוד עם כמה מהמאמנים הטובים בעולם ואני בטוח ביכולות שלי ובאלה של הקבוצה. אני יודע שלא יהיה קל, לאמן קבוצת כדורגל זה אף פעם לא פשוט, אבל אני מצפה מאוד לאתגר".

עוד בנושא

העברות בעולם - 31.5: מנצ'סטר יונייטד הולכת בכל הכוח על בייל
בגרמניה מתלהבים ממנואל נוייר: "זה כאילו הוא מעולם לא עזב"
צ'אבי: "ברצלונה נרדמה בשוק ההעברות והיא משלמת על כך את המחיר"

מנהל הקבוצה מל מוריס דיבר בשבחו של למפארד. "אני מאושר שהבאנו מישהו בקליבר שלו לאמן את דרבי", אמר, "תמיד הערצתי אותו כשחקן וכאדם, במיוחד בצורה בה הוא מתנהל על ומחוץ למגרש. הרושם שלי רק קיבל חיזוק כשראיינו את למפארד למשרה. התשוקה שלו והצניעות בלטו. קיבלנו את ההחלטה פה אחד. מעט מאוד שחקנים השיגו מה שהוא השיג בקריירה. הוא ווינר, מנהיג שיודע מה מחיר ההצלחה ויש לו אופי וכריזמה להיות מצוין עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully