וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 31.5: מרקו סילבה חתם באברטון, מנצ'סטר יונייטד הולכת בכל הכוח על בייל

הטופיז מצאו מאמן חדש שיחליף את סם אלרדייס. ב"מארקה" טוענים שהשדים האדומים מוכנים לעשות הכל כדי להחזיר את הוולשי לפרמיירליג. וגם: באיטליה משוכנעים שבופון חותם בפריס

רויטרס

העברות

* אברטון הודיעה על מינויו של מרקו סילבה הפורטוגלי (40) למאמנה החדש. סילבה אימן בעונה שעברה את ווטפורד ופוטר במהלך העונה, ועוד לפני כן אימן גם בהאל, אולימפיאקוס, ספורטינג ואשטוריל.

* דרבי קאונטי מליגת המשנה באנגליה הודיעה רשמית על מינויו של פרנק למפארד לתפקיד המאמן. כוכב העבר של צ'לסי (39) חתם לשלוש שנים. לידיעה המלאה
.

* רומא הודיעה על החתמתו של הבלם הספרדי איבן מרקאנו (30) שסיים את חוזהו בפורטו עד שנת 2021.

שמועות

*אחרי אנדרס אינייסטה עוד שם גדול בדרך לליגה היפנית. בספרד מדווחים כי פרננדו טורס הגיע לסיכום עם עם קבוצת סאגן טוסו. הדבר נודע בשל טעות טכנולוגית של המועדון היפני שפרסם באתר האינטרנט שלו כי החלוץ הוותיק (34) חתם בקבוצה לשנתיים. עם זאת, ההודעה נמחקה מן האתר במהירות וההערכה כעת היא כי הודעה רשמית על המהלך תצא בקרוב.

*באיטליה טוענים כי מילאן בוחנת את אפשרות צירופו של החלוץ טימו ורנר (22) מר.ב. לייפציג. עם זאת כליי הפייר פליי הפיננסי עשויים להקשות על ביצוע ההעברה.

* בורוסיה דורטמונד מביעה עניין בקשר ורדר ברמן ונבחרת דנמרק, תומאס דלייני. בגרמניה מוסיפים לדווח על התעניינות של השוורצגלבן גם בקשר ניס, ז'אן מיקאל סרי. האחרון פרח תחת לוסיאן פאבר בריביירה.

* האם הולגר באדשטובר בדרך לאיחוד מפתיע עם פפ גווארדיולה? באנגליה מספרים שהבלם שסיים את חוזהו בשטוטגרט, מועמד למנצ'סטר סיטי. בימים האחרונים דווח גם על מגעים בינו לבין לאציו.

* עוד בסיטי, בתקשורת הבריטית מדווחים שעסקת העברתם של ריאד מחרז מלסטר סיטי וז'ורז'יניו מנאפולי לאלופת אנגליה היא רק עניין של זמן והתכולים פשוט ממתינים לרגע הנכון בו לעשות זאת.

* מצאה שוער? ה"מונדו דפורטיבו" מדווח ליברפול מעוניינת בשוער השני של ברצלונה, יספר סילסן. ההולנדי מחזיק בסעיף שחרור של 60 מיליון יורו.

* ה"קוריירה דלו ספורט" משוכנע: ג'אנלואיג'י בופון יחתום עוד היום בפריס סן ז'רמן על חוזה לשנתיים בו ירוויח 16 מיליון יורו.

שחקן אייאקס, ג'סטין קלייברט. GettyImages
בדרך לפרויקט המסקרן של רומא ומונצ'י? ג'סטין קלייברט/GettyImages

* על פי דיווחים באירופה, ארסנל גברה על באיירן מינכן, ריאל מדריד, בורוסיה דורטמונד ואחרות במירוץ אחר הקשר הצרפתי בן ה-17 יאסין אדלי, מקבוצת הנערים של פריס סן ז'רמן.

* באיטליה טוענים שסוכנו של ג'סטין קלייברט מינו ראיולה נפגש עם המנהל המקצועי של רומא מונצ'י, והשניים הגיעו לסיכום על מעברו של היהלום ההולנדי מאייאקס.

* בטיס מוכנה לשלם לריאל מדריד 10 מיליון יורו על בורחה מיוראל, כך על פי התקשורת הספרדית.

* ב"מארקה" טוענים שמנצ'סטר יונייטד תלך בכל הכוח על גארת' בייל, אותו כבר ניסתה לצרף בקיץ שעבר. פלורנטינו פרס ינסה להשאיר את הוולשי במועדון עם חוזה חדש, אך זה עשוי להעדיף לשוב לפרמיירליג כדי לחזור ולהיות שחקן הרכב בקבוצה מובילה.

* ווסטהאם קרובה לצרף את שחקן ברצלונה מרלון סנטוס, שהגיע לקטלאנים ב-2016 אך שיחק שלוש פעמים בלבד, לפני שהושאל לניס. על פי הערכות, סכום ההעברה ינוע בין 15 ו-18 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully