וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חזן: "לא באים במטרה 'לצאת בשלום', רוצים ליהנות מהחוויה"

30.5.2018 / 17:17

נבחרת ישראל ערכה אימון בכורה לקראת נבחרת ארגנטינה, המאמן הזמני במסע"ת: "לא ניתן למסי לטייל ולרקוד". דאבור לא הגיע לאימון, הארגנטינאים יסיירו בכותל המערבי ביום שישי

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל ערכה היום (רביעי) אימון בכורה לקראת משחק הידידות נגד נבחרת ארגנטינה ביום שבת הבא באצטדיון טדי (9 ביוני), כשהפנים החדשות היו של ניסו קפילוטו ועאיד חבשי שעשויים לערוך הופעת בכורה. המאמן הזמני אלון חזן, שיעמוד על הקווים בדיוק כמו בהפסד לרומניה לפני כמה שבועות, ערך מסיבת עיתונאים וענה על שאלות העיתונאים לקראת המשחק הגדול. לפני אימון הבכורה קיבלו שישה שחקנים מגני הוקרה מהנבחרת: ביברס נאתכו עבור הופעתו ה-50 בנבחרת ודיא סבע, לואי טהא, אלון תורג'מן, ערן לוי וחנן ממן עבור הופעתם הראשונה במדים הכחולים-לבנים. מי שלא הגיע לאימון הוא חלוצה של זלצבורג מונס דאבור, שבעקבות סיום העונה המאוחר שלו קיבל יום מנוחה נוסף ויתייצב לאימון מחר.

גורמים בהתאחדות סיפרו היום כי נבחרת ארגנטינה תסייר בכותל ביום שישי, כנראה סמוך לכניסת השבת. המתחם ייסגר במיוחד עבורה בתיאום עם המשטרה וכוחות האבטחה. הדבר ייעשה לאור בקשת הנבחרת הארגנטינאית להגיע לביקור קצר במקום.

חזן פתח ואמר: "אין שום ספק שנבחרת ארגנטינה היא אחת מהמועמדות לזכייה במונדיאל, בטח כשליאונל מסי משחק בה. היא יוצרת עניין יותר מנבחרת אחרת. גם כשמגיעה נבחרת בסדר גודל כזה ואחד השחקנים הכי גדולים בעולם מגיע המטרה היא לראות מה ניתן להרוויח מזה. המטרה היא לא להחליף חולצה עם מסי אלא לנצל את המעמד כדי להראות ששחקנים ישראלים יכולים לעשות דברים יפים".

עוד בנושא:

כ-7,500 כרטיסים למשחק מול ארגנטינה יועברו לספונסרים
כל הכרטיסים למשחק נגד ארגנטינה אזלו ב-20 דקות
מסי כבש שלושער, ארגנטינה הביסה את האיטי 0:4

ליאונל מסי, שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
"לא נעשה משהו שיסכן אותו". ליאונל מסי/רויטרס

על ההכנה: "זה לא אופטימלי שהליגה הסתיימה לפני עשרה ימים ואנחנו פוגשים אותם רק בעוד שבוע. אבל שחקן כדורגל שמגיע למעמד כזה ומשחק נגד נבחרת כזו צריכים למצוא לאט לאט את הדרך לנקות את הראש מבחינה מנטלית. האימונים טיפה שונים. אנחנו יותר מנסים ליהנות. השחקנים אחרי עונה ארוכה וחלק מהם לפני עונה קשה בעונה הבאה. כשאתה פוגש במעמד כזה נבחרת כמו ארגנטינה עם שחקן מהגדולים בעולם על כר הדשא אתה צריך להביא מעצמך דברים שמשפרים את מצבך הגופני באותו רגע".

חזן נשאל האם קיבל הוראות מיוחדות מגורמים כלשהם לא לסכן את כוכב ברצלונה: "לסכן את מסי במשחק? השחקנים מבינים את גודל המעמד ושאנחנו עומדים לפני מונדיאל. אף אחד לא רוצה להרוס את החוויה, אך לא ניתן לו לטייל ולרקוד. לא נעשה משהו שיסכן אותו אבל אנחנו משחקים כדורגל. אף אחד לא רוצה שמסי לא יהיה במונדיאל הקרוב ואנחנו באים לשחק משחק כדורגל רגיל".

על שיגעון מכירת הכרטיסים: "אני לא יודע אפילו כמה כרטיסים לי יש למשחק הזה. אני לא יודע אם אשתי והילדים יכולים להגיע. השוני במשחק הזה זה שהוא בידיים פרטיות, הוא לא מתנהל על ידי ההתאחדות. אם היו 60 אלף שיכלו לרכוש כרטיסים היו עוד 500 אלף מאוכזבים. מסי אחד הגדולים אי פעם, וכשהוא מגיע ושזה משלב אותו על כר הדשא בישראל מול הנבחרת זה יוצר יותר עניין. אין לי מושג בקשר למכירת הכרטיסים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ביברס נאתכו עם אלון חזן, מקבל מגן הוקרה על הופעה 50 בנבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
יענוד את סרט הקפטן. ביברס נאתכו מקבל מגן הוקרה על הופעתו ה-50/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

חזן המשיך: "ביברס נאתכו יהיה הקפטן במשחק הזה. אני שמח שיש הליך של בחירה של מנהל טכני. הייתה ועדה שמונתה כדי לשפר את הכדורגל הישראלי ואחת ההמלצות הייתה להביא מנהל טכני זר. אני שומע בדיוק כמוכם שבימים הקרובים בודקים מספר מועמדים ואני מקווה שיבחרו את האדם הנכון לקדם את הכדורגל הישראלי. שיגיע אדם שיביא מניסיונו ויעזור לנו".

על קיום המשחק בירושלים: "חווית משחק תהיה גם בטדי וגם באצטדיון בחיפה. יכול להיות שהיה עדיף לעשות אותו בחיפה מסיבות שונות, אבל אני מבין את האנשים שרצו שהמשחק יתקיים בירושלים, בירת ישראל. אנחנו נשתדל שהמשחק. אני מבין את סמפאולי שרצה שהמשחק יתקיים בברצלונה. הוא אמר שהיה יותר נוח להם לטוס מארגנטינה מברצלונה ומשם לרוסיה מאשר להגיע לישראל. הוא מחפש שהשחקנים שלו יהיה כמה שפחות בטיסות ואני מבין אותו אבל לשמחתנו המשחק בישראל".

המאמן הזמני סיכם: "ארגנטינה היא באמת נבחרת מאוד איכותית. טקטית אתה לא יכול לדרוש מהשחקנים במצב הגופני שלהם. המטרה היא שהמשחק יהיה חווית כדורגל עבור הצופים וגם עבור השחקנים שלנו. לנצל את הבמה כדי ששחקני הכדורגל הישראלי יעלו פעם אחת מחויכים, קצת יותר משוחררים כדי להפגין כדורגל. זה לא משחק שיעלה אותנו למונדיאל, זאת חוויה. יש נבחרות ברחבי העולם בסדר הגודל של ישראל וארגנטינה שבמשחק נתון הכל יכול לקרות. לא באים במטרה 'לצאת בשלום'. המטרה היא שהשחקנים יהנו מהכדורגל ויהנו מהמשחק. בטוח שהשחקנים לא יעשו משהו מביך בסוף המשחק כדי להשיג את החולצה של מסי. מסי או רונאלדו? מסי".

אלון תורג'מן עם אלון חזן, מקבל מגן הוקרה על הופעת בכורה בנבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
אלון תורג'מן מקבל מגן הוקרה על הופעת הבכורה/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל
דיא סבע עם אלון חזן, מקבל מגן הוקרה על הופעת בכורה בנבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
דיא סבע מקבל מגן הוקרה על הופעת הבכורה/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully