וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה: "המפתח היה ההגנה. לא אכפת לי אם שגב ישראלי או זר"

29.5.2018 / 19:57

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מהניצחון המרשים בפתיחת הפלייאוף: "שיחקנו עם ביטחון". הפורוורד, שקלע שיא קריירה, הודה: "עבר על כולנו שבוע קשה". נדב זילברשטיין: "היינו רכים מדי"

one

הפלייאוף של ליגת העל בכדורסל נפתח הערב (שלישי) עם 62:94 מוחץ של מכבי תל אביב על עירוני נס ציונה. הצהובים הובילו לכל אורך המשחק ובמחצית השנייה ברחו ליתרון גדול מאוד, והצליחו לעשות צעד חשוב לעבר השבת תואר האליפות אחרי שלוש עונות עקרות. הכתומים ינסו להתאושש מהתבוסה הקשה ולהשיג ניצחון נמפתיע במשחק 2, שייערך באולמם הביתי ביום חמישי.

בתום המשחק מיהרו שחקני ואנשי מכבי תל אביב לארוע גאלה למען ילדים חולים בבית החולים שניידר. לארוע הגיעה גם כל הנהלת הקבוצה.

עוד בנושא

מכבי תל אביב הביסה 62:94 את עירוני נס ציונה בפתיחת הפלייאוף
רביעי בפלייאוף: הפועל ירושלים מול גלבוע/גליל, הפועל חולון נגד אילת

שחקנ מכבי תל אביב איתי שגב, ג'ייק כהן. ברני ארדוב
שגב וכהן חוגגים בסיום/ברני ארדוב

נבן ספאחיה: "ההגנה שלנו הייתה המפתח הלילה. שיחקנו עם ביטחון. כל משחק בפלייאוף הוא סיפור חדש. הייתה חלוקת דקות טובה ואף אחד לא נפצע. אנחנו כבר מכירים את קיין, שכבר עצר הרבה שחקנים השנה וכך גם הערב. פארגו היה מצוין, אני אוהב מה שהוא עושה. הוא לחלוטין הוסיף לנו משהו שלא היה לנו קודם, אבל אני רוצה לתת קרדיט גם לשאר השחקנים. שגב? זה לא קשור לישראלי או זר, הוא עלה היום ונתן משחק טוב".

איתי שגב, שקלע שיא קריירה של 15 נקודות: "נהניתי. כיף לשחק ובעיקר ששיחקתי טוב. חשוב שניצחנו ושיחקנו עם ביטחון. דיברנו הרבה בשבועות האחרונים, גם בינינו בשחקנים, שצריך לבוא לעשות את העבודה. שמח שזה הצליח. אני רוצה לבוא ולעשות מה שאני הכי אוהב בעולם. עבר שבוע לא פשוט על כולנו, השחקנים והאוהדים. היה שבוע מאוד מורכב וקשה אבל זה מאחורנו"

נדב זילברשטיין: "בתחילת הרבע השלישי הבנו שזה לא היום שלנו. שמרנו רע מאוד, אי אפשר להיות כל כך לא אגרסיביים בפלייאוף. ספגנו נקודות קלות בצבע והיינו רכים בריבאונד. אנחנו צריכים לדעת להתעשת כשהמשחק בורח. אני לא חושב שיש ירידת מתח מהעלייה לפלייאוף, באימונים הדברים נראים אחרת. זה קורה. צריך לדעת להתאושש מסיטואציה הזו ולתקן את הדברים כדי לשמור על הבית".

(סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully