וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "מריו באלוטלי שיחק טוב, אבל הוא יכול להשתפר"

מאמן נבחרת איטליה החדש היה מרוצה מהחלוץ ב-1:2 על ערב הסעודית, סימן אותו כשחקן מוביל ופירגן ליריבה: "תקשה על רוסיה במשחק הפתיחה". באלוטלי הקדיש את השער לדוידה אסטורי

עריכה: תומר לוי

רוברטו מאנצ'יני חווה אתמול (שני) טבילת אש מוצלחת בהופעת הבכורה שלו כמאמן נבחרת איטליה, שניצחה 1:2 במשחק ידידות את נבחרת ערב הסעודית. מאנצ'יני החזיר לנבחרת את חלוצה של ניס הצרפתית מריו באלוטלי, שפתח לראשונה אחרי 1,434 וכבש את השער הראשון. על המשחק של החלוץ בן ה-27 אמר המאמן: "באלוטלי יכול להשתפר, להשתפר מאוד, אבל אני חושב שהוא שיחק טוב במחצית הראשונה. הוא כבש, שזה הדבר הכי חשוב עבור חלוץ, אבל הוא יכול לעשות יותר מזה".

המאמן גם ניתח את המשחק שהתקיים בסנט גאלן שבשוויץ: "המחצית הראשונה הייתה טובה מאוד, בעטנו 16 פעמים לשער, אבל אז העייפות שיחקה תפקיד והיינו פחות אינטנסיביים. זה תמיד טוב לנצח". על המשחק נגד צרפת ב-1 ביוני בניס: "ננסה להמשיך להרשים. הקושי מול צרפת יהיה להמשיך לשחק באינטנסיביות לאורך 90 דקות, כי רק מחצית אחת לא תספיק נגדם".

עוד בנושא:

לא כוחות: צרפת פתחה את ההכנות למונדיאל עם 0:2 קליל על אירלנד
עם רונאלדו זה ייראה אחרת: רק 2:2 לפורטוגל בבית מול טוניסיה
בעיה לא צפויה: לריאל מדריד אין מקום במוזיאון לגביע האלופות

מאמן נבחרת איטליה רוברטו מאנצ'יני. רויטרס
התרגש. רוברטו מאנצ'יני/רויטרס

מאנצ'יני סיכם: "זה היה המשחק הראשון שלי, ברור שהתרגשתי. היה חשוב לי להתחיל עם ניצחון ולמרות שערב הסעודית נחשבת לפחות טובה מאיתנו, היא מתכוננת לגביע העולמי ואי אפשר לקחת את זה כמובן מאליו. מדובר בקבוצה טובה בסך הכל, יש להם שחקנים מהירים בהתקפה והם לא יעשו חיים קלים לרוסיה במשחק הפתיחה. הניצחון הזה צריך לתת לנו ביטחון להמשך ועכשיו נתכונן למשחקי הידידות הבאים נגד צרפת והולנד".

מריו באלוטלי הקדיש את השער לקפטן המנוח של פיורנטינה, דוידה אסטורי, שהלך לעולמו ב-3 במרץ בגיל 31: "מקדיש את השער לדוידה אסטורי. אני בטוח שצפית בו יחד עם אבי בשמיים, ואפילו אם השער הזה לא שינה יותר מדי, אני מקדיש אותו לך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully