וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלגן בבני סכנין נמשך: "לא יודעים מי המאמן, אפילו תלבושות אין"

28.5.2018 / 17:19

שיחה בין אבו יונס לבנין טרם התקיימה, המצב לא ברור והשחקנים מודאגים: "נראה שלא למדו את הלקח מהעונה שעברה". ראדי יקבל הצעה לחתום, מימר, בלבול, תורג'מן ובן זקן מועמדים לאמן

אתר רשמי

בווידאו: טל בנין בראיון לתוכנית "טוכמן וחמי"

הבלגן בבני סכנין נמשך ובקרב השחקנים קיימת דאגה גדולה שהעיכוב בהכנות יוביל שוב לפתיחת עונה לא טובה. היו"ר מוחמד אבו יונס אמור היה לשוחח עם המאמן טל בנין לאחר המשחק האחרון של הפלייאוף התחתון, אלא שלמעשה עד היום לא התקיימה שום שיחה ובנין שמחזיק בחוזה לעונה הבאה לא יודע האם יישאר.

עוד בנושא:
אחרי שלוש אליפויות, מהראן ראדי החליט לעזוב את הפועל באר שבע
הפועל תל אביב הודיעה לשחר הירש כי היא מעוניינת להשאירו לעונה נוספת

מהראן ראדי שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
למרות חוסר הוודאות במועדון, נעשות פעולות כדי להחזירו. מהראן ראדי במדי סכנין ב-2011/אדריאן הרבשטיין

המועמדים להחליף את בנין מבחינת ההנהלה הם שרון מימר, מרקו בלבול, עמיר תורגמן ובני בן זקן, אם כי בשלב זה אין כל סיכום עם מי מהם וההכנות לעונה הבאה מוקפאות. "לא רק שלא יודעים מי המאמן, לא ברור מתי ואיפה יתקיים מחנה אימון, מה הסטטוס של שחקנים ואפילו תלבושות לעונה הבאה עדיין לא ברור אם יש", אמר גורם במערכת. "זה מצב שחייב להשתנות ומהר". גם השחקנים, כאמור, מודאגים מאוד. "שנה שעברה משכו את עניין המאמן ובסוף הביאו את סבירסקי", הזכיר שחקן בקבוצה. "זה פגע בנו מאוד בהתחלה ונראה שלא למדו לקח".

בהנהלה מחכים למוצא פיו של אבו יונס, כאשר גורמים במערכת העריכו שבתקופה הקרובה יוחלט באופן רשמי על זהות המאמן ואז יחלו ההכנות. למרות ההקפאה, בקבוצה רוצים מאוד לראות את מהראן ראדי חוזר ויציעו לו חוזה. כמו כן, אנטוניו מרשיץ לא ימשיך וגם אמיר חלאיילה הצעיר יבקש הבהרות לגבי מעמדו ואז יחליט אם הוא מבקש לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully