וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא שגיב סיים את הג'ירו: "מאושר שעמדתי במשימה התובענית הזו"

27.5.2018 / 21:36

הרוכב של קבוצת סייקלינג אקדמי הפך לישראלי הראשון שמסיים גרנד טור, בעלי הקבוצה סילבן אדמס הוסיף: "ימי המרוץ בישראל היו מעולים, מאמין שנראה אצלנו גם את הטור דה פראנס"

יח"צ - חד פעמי

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

הישג מרשים לרוכב האופניים הישראלי גיא שגיב שהשלים את כל השלבים בג'ירו ד'איטליה 2018 והיה לישראלי הראשון שמסיים גרנד טור. המרוץ הסתיים הערב (ראשון) ושגיב סיכם את הגשמת החלום: "אני נרגש ומאושר שעמדתי במשימה הכל כך תובענית הזו".

הפילנתרופ היהודי-קנדי ומי שיזם את הגעתו של המרוץ לישראל, סילבן אדמס, הוסיף: "הג'ירו הסתיים היום בהישג ענק לישראל שלראשונה בהיסטוריה העמידה קבוצת רכיבה מקצועית שמסיימת ג'ירו. בנקודת הסיום אפשר לומר בגאווה ששלושת ימי המרוץ בישראל היו מעולים והציגו את יופייה של ישראל ואת אנשיה האהובים בכל מקום בעולם. אני נערך לבאות ומאמין שנראה אצלנו גם את הטור דה פראנס".

עוד בנושא:
כריס פרום זכה בג'ירו ד'איטליה 2018, גיא שגיב סיים במקום ה-141
כריס פרום עשה היסטוריה והפך לבריטי הראשון שזוכה בג'ירו ד'איטליה

רוכב אופניים ישראלי גיא שגיב ג'ירו ד'איטליה. ברני ארדוב
הישג מרשים. גיא שגיב/ברני ארדוב

שגיב הוסיף: "ידעתי שזה הולך להיות קשה, אבל אני מודה שלא היה לי מושג עד כמה קשה זה יהיה. אם הייתי יודע לפני הזינוק בירושלים לפני שלושה שבועות מה אני באמת הולך לגזור על עצמי, אילו ידעתי כמה רחוק וכמה עמוק אצטרך לקחת את הגוף שלי ואת כוחות הנפש שלי - לא הייתי מאמין שאני מסוגל לעמוד בזה.

"עשינו ג'ירו מצוין לקבוצה בת שלוש שנים וחצי בהופעת בכורה, הוכחנו שאנחנו שייכים ברמות הגבוהות" אמר המנהל המקצועי של הקבוצה, צ'ל קרלסטרום. "היינו תחרותיים, בולטים, במרחק נגיעה מניצחון - וכמובן הגענו לרומא עם רוכב ישראלי שעשה ג'ירו מאד מרשים. אני ידעתי ששגיב מסוגל לעמוד בגרנד טור תובעני כזה. ראיתי את ההתקדמות שלו ועמדתי על הנחישות הבלתי רגילה שלו. אבל זו הייתה הופעה מרשימה מאד: הוא הראה שהוא יודע לסבול ולהתגבר על הכאב. הוא הראה שהוא יודע לקחת את הגוף שלו מעבר למה שנראה קו הגבול שלו. ומה שאתם רואים ממנו זה רק ההתחלה. עצם העובדה שסיים גרנד טור, הוא כבר רוכב אחר. הוא כבר עלה מדרגה. גיא שגיב רק יילך וישתפר".

הבעלים של אקדמי, רוני בר און וסילבן אדמס, ניצבו בקו הסיום וחיבקו את שבעת הרוכבים של הקבוצה שעברו את המסע האדיר הזה: "אקדמי שמה את ישראל על המפה העולמית בזכות ולא בחסד. עבורנו זה רק הסוף של ההתחלה של דרך בה התחלנו לפני פחות מארבע שנים. וגיא שגיב? - הוא הגיבור והמוביל לדור החדש של רוכבים בישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רוכבי ג'ירו ד'איטליה 2018 מגיעים לקולוסיאום של רומא. רויטרס
הרוכבים בקולוסיאום הערב/רויטרס

הערב למעשה הושלמו 3,500 קילומטרים של רכיבה אותם צלחו 176 מהרוכבים הטובים בעולם דרך חיפה, עכו, נתניה, קיסריה, תל אביב, באר שבע, מצפה רמון ואילת, עם מעבר חד לאיטליה ונחיתה בקטאניה, כולל צליחת הר האתנה שבסיציליה והרי הדולומיטים ועד הקולוסיאום.

המרוץ השנה עשה היסטוריה כזכור כאשר ה-BIG START התקיים לראשונה מחוץ לגבולות אירופה - כאן בישראל, ולרגל אופיו הייחודי של האירוע שזכה לכותרת "מירושלים לרומא", נסגר הערב מעגל כאשר המרוץ הסתיים במיקום הסמלי של הוותיקן ברומא, בשונה מהסיום הקבוע במילאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully