וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתח את השמפניות: כריס פרום חגג את זכייתו בג'ירו ד'איטליה 2018

הרוכב הבריטי השלים את הזכייה ההיסטורית עם רכיבה קלילה בקטע ה-21 ברחובות רומא והפך לשלישי אי פעם שמחזיק בו זמנית בשלושת הגרנד טורים. בנט ניצח בקטע האחרון, גיא שגיב סיים במקום ה-141

כריס פרום אלוף ג'ירו ד'איטליה 2018. רויטרס
איך אפשר שלא לחייך? כריס פרום/רויטרס

כריס פרום השלים הערב (ראשון) את זכייתו ההיסטורית בג'ירו ד'איטליה, כששייט להנאתו בקטע ה-21 והאחרון של ג'ירו 2018 ברחובות רומא והפך רשמית לבריטי הראשון אי פעם שזוכה בטור האיטלקי. פרום הפך בכך לשלישי שמחזיק בו זמנית בשלושת הגרנד טורים, אחרי שזכה ב-2017 גם בטור דה פראנס ובוואלטה אספניה. רק אדי מרקס וברנאר הינו עשו זאת לפניו.

רוכבי ג'ירו ד'איטליה 2018 מגיעים לקולוסיאום של רומא. רויטרס
הרוכבים בקולוסיאום/רויטרס

כזכור, פרום בן ה-33, רוכב קבוצת סקיי, הבטיח את הניצחון כבר אתמול, כאשר הגדיל את הפער מהאלוף היוצא טום דומולן ל-46 שניות, אחרי שביצע עקיפה מפוארת ביום שישי. דומולן ההולנדי סיים שני בדירוג הכללי ואליהם הצטרף על הפודיום גם הקולומביאני מיגל אנחל לופס מורנו.

בזמן שפרום רכב להנאתו עם כוס שמפניה ביד, מי שדהר לניצחון בקטע האחרון הוא סם בנט האירי, שהקדים בספרינט את אליה ויויאני האיטלקי ואת ז'אן פייר דרוקר מלוקסמבורג, בדרך לניצחון בקטע שלישי בג'ירו הנוכחי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סם בנט רוכב אופניים אירי. רויטרס
ניצח שלושה קטעים בג'ירו 2018. סם בנט/רויטרס

פרט לחולצה הוורודה של המנצח, פרום השיג גם את החולצה הכחולה של המטפס המצטיין. ויויאני סיים כספרינטר המצטיין עם החלוצה המנוקדת, ולופס מורנו עם החולצה הלבנה של הצעיר המצטיין.

גיא שגיב, הישראלי הראשון בהיסטוריה שסיים טור בענף האופניים, הגיע במקום ה-93 בקטע האחרון ודורג 141 בדירוג הכללי, מתוך 149 רוכבים שסיימו את ג'ירו 2018. המדורג הבכיר של קבוצת סייקלינג אקדמי הישראלית היה בן הרמנס הבלגי שסיים במקום ה-45.

כריס פרום אלוף ג'ירו ד'איטליה 2018. רויטרס
פתח שמפניות. כריס פרום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully